Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W ramach projektu opracowany został Podręcznik „Sytuacyjne testy decyzyjne w nauczaniu akademickim”.
Ze strony UMCS do opracowania podręcznika zaangażowanych było szereg nauczycieli akademickich w roli ekspertów wewnętrznych, byli to (w kolejności alfabetycznej):
Opracowane zostały testy do następujących przedmiotów:
Do każdego przedmiotu, zrekrutowano ekspertów zewnętrznych, którzy posiadali doświadczenie praktyczne na stanowisku pracy związanym z przedmiotem, dla którego opracowano test. Kryteria doboru ekspertów zewnętrznych zostały opracowane przez zespół projektowy dedykowany dla każdego przedmiotu. Wiedza pozyskana od ekspertów zewnętrznych została wykorzystana do opracowania sytuacji decyzyjnej, możliwych wariantów zachowań oraz klucza odpowiedzi.
Podręcznik składa się z dziesięciu rozdziałów, wstępu i zakończenia. Każdy z rozdziałów dedykowany jest zastosowaniu sytuacyjnych testów decyzyjnych w nauczaniu konkretnego przedmiotu. Opisana została tam charakterystyka przedmiotu oraz przykładowe sytuacyjne testy decyzyjne wraz z komentarzem oraz sugerowanym kluczem odpowiedzi. Do każdego rozdziału zaproponowano literaturę uzupełniającą.