Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Kody MS Teams do zajęć w semestrze letnim 2022/2023:
Podstawy grafiki komputerowej: 8wfeiq6
Warsztat postprodukcji filmowej: lb39zr3
Projektowanie kampanii w sm: 2qg3qhi
Infobrokering: sdndmwc
Edycja i montaż: 4mdp6tg
Montaż obrazu i dźwięku: 6tf8hhn
Technologia produkcji w mediach: t8qpg9j
Publikacje /publications:
Dąbrowska, Ilona, Pacjent zero, Wydawnictwo Międzynarodowy Instytut Edukacji Medialnej, Lublin 2022.
Dabrowska, Ilona, Małek, Arkadiusz, Stan aktualny i marketing elektromobilności w Polsce, W: Inżynieria Transportu, red. Ewa Dębicka, Daniel Pieniak, Lublin 2022, s. 13-31.
Dąbrowska, Ilona. Edukacja zdalna w czasie pandemii - perspektywa rodziców i opiekunów, W: Horyzonty Wychowania, red. Marta Prucnal-Wójcik, nr 20 (54), Kraków: Akademia Ignatianum w Krakowie, 2021, s.43-52, DOI: ttps://doi.org/10.35765/hw.2036
Dąbrowska, Ilona. Internetowy hejt wobec chorych oraz pracowników służby zdrowia w czasach pandemii wirusa SARS-CoV-2 w Polsce, W: Media - Kultura - Komunikacja Społeczna, red. Marzena Świgoń, nr 17, Olsztyn: Wydawnictwo UWM, 2021, s. 89-103. https://doi.org/10.31648/mkks.6410
Dąbrowska, Ilona. Deepfake – nowy wymiar internetowej manipulacji, W: Zarządzanie Mediami, red.Bogusław Nierenberg, t. 8, nr 2, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2020, s. 89-101.
Dąbrowska, Ilona. Personalizacja online, [w:] B. Mróz (red.), Bezpieczeństwo konusmentów na rynku tradycyjnym i wirtualnym, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2020, s. 151-166.
Dąbrowska, Ilona. Badanie aktywności internautów w mediach społecznościowych, [w:] I. Hofman, D. Kępa – Figura (red.), Współczesne media t.1: Problemy i metody badań nad mediami, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2020, s. 237-246.
Dąbrowska, Ilona. Media społecznościowe w trzecim sektorze, Lublin: Wydawnictwo UMCS, 2019, 288 stron.
„Inno-broker. Teoria i praktyka”, Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A., Lublin 2015, s. 66-71.
„Politycy w serwisach społecznościowych w kontekście wyborów do Parlamentu Europejskiego” [w:] A. Łukasik-Turecka (red.), Wybory do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2014 roku, Wydawnictwo KUL, Lublin 2014, s.
„Polscy politycy w serwisach społecznościowych”, Lublin, [w:] M. Adamik-Szysiak (red.), Media i polityka. Relacje i współzależności, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2014, s.
„Szafiarki – blogerki, stylistki, celebrytki” [w:] M. Pataj (red.), (Nie) obecność kobiet w przestrzeni publicznej, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2014, s. 96-107.
„Potęga klikania. Media społecznościowe w kontekście konwergencji mediów”, [w:] D. Rott, M. Kaczmarczyk (red.), Problemy konwergencji mediów, Wydawnictwo Verbum, Praga – Sosnowiec 2013, s. 263-274.
„Celebryta osobowość, autorytet we współczesnych polskich programach telewizyjnych” [w:] I. Hofman, D. Kępa – Figura (red.), Współczesne media. Język mediów, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2013, s.
„Zarządzanie mediami w dobie konwergencji” [w:] D. Rott, M. Kaczmarczyk (red.) Media w gospodarce i społeczeństwie. Wyzwania ery konwergencji, Wydawnictwo AWR Edytor, Praga – Sosnowiec 2012, s. 111-120.
„O animatorach i menedżerach kultury” [w:] J. Leska – Ślęzak (red.), Cywilizacja i polityka, tom 9, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2011, s. 380-387.