Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Konsultacje we poniedziałki w godzinach 16.30-17.30, s.203 - proszę o kontakt e-mail lub tel. w celu umówienia się.
O sobie
Moje zainteresowania:
Omnichannel i nowoczesne formy organizacji handlu i dystrybucji wielokanałowej,
e-biznes, modele biznesu, ekosystem, zarządzanie strategiczne, budowa zespołów kreatywnych, marketing, crm, customer experience, platformy internetowe i social media
analityka biznesowa, sztuczna inteligencja, silniki rekomendacyjne, narzędzia rachunkowości zarządczej i controllingu w praktyce managera
Praca doktorska: Kreowanie wartości w dystrybucji wielokanałowej B2B
Zajęcia:
Logistyka Wielokanałowa - budowanie zintegrowanych doświadczeń klienta, wykład w stylu konwersacyjno-warsztatowym
CRM w Logistyce, ćwiczenia - praktyka obsługi klienta w firmie handlowej, praca w grupach i dużo zabawy
Customer Experience Management - Erasmus - o wielokanałowości i budowaniu satysfakcji zakupowej klienta - wykład i warsztaty interaktywne w języku angielskim - przykład zajęć tutaj