Jednostki i pracownicy - książka adresowa

dr Robert Lembrych-Furtak

dr Robert Lembrych-Furtak
Stanowisko
starszy wykładowca z dr
Jednostki
KATEDRA MARKETINGU
Telefon
603 933 126
Adres e-mail
Wyświetl
Konsultacje

Dyżury i konsultacje w semestrze letnim 2018/19 (pok. 503, Rektorat):



  • środa 9.30-11.30

  • czwartek: 11.15-13.15.


 


 

Adres

Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5
20-031 Lublin

O sobie

Jestem pracownikiem Katedry Marketingu UMCS oraz konsultantem. 

Moje zainteresowania naukowe i praktyczne koncentrują się wokół problematyki zarządzania marką i komunikacji marketingowej.

Jestem autorem m.in.  autorskiego modelu kreowania marki BRANDMILL. Jest to narzędzie uniwersalne, a jednocześnie kompleksowe. Może on być przydatny w kreowaniu nowej marki lub w repozycjonowaniu istniejącej. Model, podobnie jak inne nowoczesne modele, koncentruje się nie tylko na konsumentach, ale innych podmiotach, które mają wpływ na sukces marki. „Siłą napędową” marki są różnorodne elementy otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego. Elementy te można podzielić na następujące dychotomiczne grupy: a/ firma – konkurenci: rodzaj biznesu, kluczowe kompetencje, mocne i słabe strony, marketing mix; b/ interesariusze – marka: potrzeby/korzyści racjonalne, potrzeby/korzyści emocjonalne, osobowość, wartości.

Od początku zatrudnienia na UMCS prowadziłem następujące zajęcia (na Wydziale Ekonomicznym, Wydziale Politologii, Wydziale Humanistycznym, Wydziale Pedagogiki i Psychologii, Wydziale Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej, Wydziale Chemii):

  1. Analiza rynku
  2. E-biznes
  3. Kreowanie silnej marki
  4. Marketing
  5. Marketing bezpośredni i interaktywny
  6. Marketing i promocja zasobów turystycznych
  7. Marketing partnerski
  8. Marketing terytorialny
  9. Marketing usług doradczych
  10. Marketing usług edukacyjnych i doradczych
  11. Marketing usług logistycznych i zarządzanie produktem
  12. Marketing usług medycznych
  13. Marketing w działalności kulturalnej
  14. Marketing w turystyce
  15. Marketingu usług turystycznych
  16. Merchandising i zarządzanie kategorią produktów
  17. Opakowania w logistyce
  18. Planowanie w biznesie
  19. Podstawy marketingu
  20. Podstawy marketingu (studia doktoranckie)
  21. Podstawy zarządzania i marketingu
  22. Projektowanie przekazów reklamowych
  23. Promocja i reklama w turystyce
  24. Przemysł turystyczny w Polsce i na świecie
  25. Psychologia reklamy
  26. Public relations
  27. Reklama
  28. Reklama i nowoczesne formy komunikacji
  29. Strategia kreatywna i medialna
  30. Strategie komunikacji marki
  31. System identyfikacji wizualnej
  32. Wizerunek firmy
  33. Zarządzanie marką
  34. Zarządzanie marką terytorilną
  35. Zarządzanie reklamą
  36. Zarządzanie relacjami z klientem
  37. Zarządzanie wizerunkiem firmy
  38. Seminarium dyplomowe (licencjackie)
  39. Seminarium dyplomowe (magisterskie)
  40. Wygłoszenie wykładów ogólnouniwersyteckich (Kreowanie silnej marki oraz Reklama i nowoczesne formy komunikacji; łącznie 5 edycji). 

Ogłoszenia

Link do materiałów dla uczniów z BIAŁORUSI: https://drive.google.com/file/d/1GWOhC-yEAC0bvklVrgPKAi2mR5WG8Izn/view?usp=sharing 

Link do materiałów z przedmiotu PODSTAWY MARKETINGU (Logistyka I st., I rok): https://drive.google.com/file/d/14fVRFPBFNXr6UbniU7I5s_un4z1Dpkp9/view?usp=sharing 

Link do materiałów z przedmiotu OPAKOWANIA W LOGISTYCE (nowsza wersja, z 31 stycznia 2019 r.): https://drive.google.com/file/d/1JM3T2CnoS7-H-AiFHiOwIQ11yXfGaNlz/view?usp=sharing 

Link do materiałów z MARKI (różne wersje): https://drive.google.com/open?id=1BYPawSPHIxGZ5JDnwZ9C8Hyf5zp6WGve 

Link do materiałów z PRODUKTU (studia doktoranckie): https://drive.google.com/file/d/13hAcQtHtIsEd7q61m1H_Mtjr6YfkAcGG/view?usp=sharing Link do materiałów z PROMOCJI będzie udostępniony nieco później (można też skorzystać z materiałów z PODSTAW MARKETINGU dla kierunku Logistyka).