Jednostki i pracownicy - książka adresowa

dr Robert Lembrych-Furtak

dr Robert Lembrych-Furtak
Stanowisko
adiunkt dydaktyczny
Jednostki
KATEDRA MARKETINGU
Telefon
603 933 126
Adres e-mail
Wyświetl
Konsultacje

Dyżury i konsultacje w semestrze letnim 2019/20, tj. od 26 lutego (pok. 503, Rektorat):



  • poniedziałek 13:15-14:45,

  • wtorek: 11:30-13:00.


UWAGI:



  • W czasie przerwy międzysemestralnej jestem na urlopie - nie będzie mnie na konsultacjach, ale możliwy jest kontakt poprzez maila.

  • wyjątkowo będę dostępny w niedzielę, 23 lutego od godz. 12:00 do ok. 13:30.


 


 


 


 

Adres

Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5
20-031 Lublin

O sobie

Jestem pracownikiem Katedry Marketingu UMCS oraz konsultantem. 

Moje zainteresowania naukowe i praktyczne koncentrują się wokół problematyki zarządzania marką i komunikacji marketingowej.

Jestem autorem m.in.  autorskiego modelu kreowania marki BRANDMILL. Jest to narzędzie uniwersalne, a jednocześnie kompleksowe. Może on być przydatny w kreowaniu nowej marki lub w repozycjonowaniu istniejącej. Model, podobnie jak inne nowoczesne modele, koncentruje się nie tylko na konsumentach, ale innych podmiotach, które mają wpływ na sukces marki. „Siłą napędową” marki są różnorodne elementy otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego. Elementy te można podzielić na następujące dychotomiczne grupy: a/ firma – konkurenci: rodzaj biznesu, kluczowe kompetencje, mocne i słabe strony, marketing mix; b/ interesariusze – marka: potrzeby/korzyści racjonalne, potrzeby/korzyści emocjonalne, osobowość, wartości.

Od początku zatrudnienia na UMCS prowadziłem następujące zajęcia (na Wydziale Ekonomicznym, Wydziale Politologii, Wydziale Humanistycznym, Wydziale Pedagogiki i Psychologii, Wydziale Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej, Wydziale Chemii):

  1. Analiza rynku
  2. Badania marketingowe I
  3. E-biznes
  4. Kreowanie silnej marki
  5. Marketing
  6. Marketing bezpośredni i interaktywny
  7. Marketing i promocja zasobów turystycznych
  8. Marketing partnerski
  9. Marketing terytorialny
  10. Marketing usług doradczych
  11. Marketing usług edukacyjnych i doradczych
  12. Marketing usług logistycznych i zarządzanie produktem
  13. Marketing usług medycznych
  14. Marketing w działalności kulturalnej
  15. Marketing w turystyce
  16. Marketingu usług turystycznych
  17. Merchandising i zarządzanie kategorią produktów
  18. Opakowania w logistyce
  19. Planowanie w biznesie
  20. Podstawy marketingu
  21. Podstawy marketingu (studia doktoranckie)
  22. Podstawy zarządzania i marketingu
  23. Projektowanie przekazów reklamowych
  24. Promocja i reklama w turystyce
  25. Przemysł turystyczny w Polsce i na świecie
  26. Psychologia reklamy
  27. Public relations
  28. Reklama
  29. Reklama i nowoczesne formy komunikacji
  30. Strategia kreatywna i medialna
  31. Strategie komunikacji marki
  32. System identyfikacji wizualnej
  33. Wizerunek firmy
  34. Zarządzanie marką
  35. Zarządzanie marką terytorialną
  36. Zarządzanie reklamą
  37. Zarządzanie relacjami z klientem
  38. Zarządzanie wizerunkiem firmy
  39. Seminarium dyplomowe (licencjackie)
  40. Seminarium dyplomowe (magisterskie)
  41. Wygłoszenie wykładów ogólnouniwersyteckich (Kreowanie silnej marki oraz Reklama i nowoczesne formy komunikacji; łącznie 5 edycji). 

Ogłoszenia

Link do aktualnych materiałów z przedmiotów PODSTAWY MARKETINGU / MARKETING (Logistyka I st., I rok / Ekonomia I st., III rok, Finanse i rachunkowość I st., II rok, st. doktoranckie) - 2020 r.: https://drive.google.com/file/d/1fz4ifELnKxI4B6zxvZcQ6D1T0gMgTV_i/view?usp=sharing 

Materiały są w czterech częściach: I. Koncepcja marketingowa i zachowania konsumenckie, II. Produkt, III. Promocja / komunikacja marketingowa, IV. Dystrybucja i cena.

Uwagi:

  • przygotowując się do zaliczenia, proszę skupiać się na zagadnieniach, które wcześniej podałem,
  • pozostałe tematy są dla osób, które są zainteresowane pogłębieniem swojej wiedzy,
  • prezentowane przykłady mają tylko charakter ilustracyjny – nie trzeba się ich uczyć.  

 Link do aktualnych materiałów z ZARZĄDZANIA MARKĄ - 2020 r.: https://drive.google.com/file/d/1DY5U87PQZPOdH_I__2w61jqoZOKR2Iya/view?usp=sharing 


Link do aktualnych materiałów z ZARZĄDZANIA REKLAMĄ - 2020 r.: https://drive.google.com/file/d/1nERVSrbPFFO7Bz-UyVOpvh7An9kFCUN9/view?usp=sharing 


 

Link do materiałów z MERCHANDISINGU: https://drive.google.com/file/d/1HvuXMq05szuzVJONppVYwZHxuAQrrBfR/view?usp=sharing


 

Link do materiałów z SYSTEMU IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ: https://drive.google.com/file/d/1bzaz3AtBv-YhnoolG0mCb8bu8BFRHsS5/view?usp=sharing