Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
KONSULTACJE SEMESTR LETNI:
zdalnie: f9hpk3i
wtorek 11.30 - 13.00
środa 11.30 - 13.00
Zenon Pokojski (doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu) przez ponad trzydzieści lat kierował różnej wielkości zespołami ludzkimi, w tym ponad dziesięć lat w zarządach spółek Grupy Azoty Puławy oraz CIECH. Jest współautorem wielu programów dot. m.in. strategii wzrostu wartości firmy, fuzji i przejęć, budowy modelu biznesowego spółki, pozyskiwania nowych zasobów. Zdobył doświadczenie menedżerskie w budowanie strategii wzrostu odpowiadajacemu zasobom przedsiebiorstwa, w kierowaniu zespołami projektowymi, w realizowaniu strategii wzrostu przedsiębiorstwa, "uzdrawianiu" jego zasobów, współpracy biznesu z instytucjami nauki.
Niezależnie od pracy w organach spółek handlowych (zarząd, rada nadzorcza) prowadził pracę naukową i dydaktyczną na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Instytucie Doskonalenia Kadr Pedagogicznych w Warszawie.
Członek Rady Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Specjalizacja:
Zarządzanie strategiczne, zarządzanie wartością, fuzje i przejęcia, otwarte innowacje, komunikacja w biznesie, public relations, lobbing, zarządzanie organizacjami non profit, w tym zarządzanie w oświacie.
Wykształcenie:
ORCID ID https://orcid.org/000-0001-5870-6397
Prowadzone przedmioty:
1. Strategia budowania wartości organizacji
2. Budowanie i wdrażanie strategii przedsiebiorstwa
3. Strategie marketingowe
4. Zarządzanie strategiczne
5. Zarządzanie grupą kapitałową (przypadek Grupy Azoty)
6. Zarządzanie wartością klienta
7. Fuzje i przejęcia (obrona przed wrogimi przejęciami)
8. Komunikacja w biznesie
9. Public Relations i Lobbing gospodarczy
10. Wizerunek a konkurencyjność
11. Marketing strategiczny
12. Otwarte innowacje