Jednostki i pracownicy - książka adresowa

dr Monika Ratajczyk

dr Monika Ratajczyk
Stanowisko
adiunkt
Jednostki
KATEDRA METOD BADAWCZYCH ZARZĄDZANIA
Adres e-mail
Wyświetl
Konsultacje

W semestrze zimowym 2020/2021:
- wtorek: 8:00-9:30
- czwartek: 9:45-11:15
Konsultacje odbywają się poprzez MS TEAMS (kod zespołu: 0l9ga7l)

Konsultacje dla studentów stacjonarnych II stopnia kierunku analityka gospodarcza:
- Wtorek (tydz. niebieski): 11:30 -12:30
---
Proszę zapoznać się z informacjami umieszczonymi w sekcji "Ogłoszenia".



Adres

Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5
20-031 Lublin

Działalność naukowa

SPECJALIZACJA

Specjalizuję się w badaniach jakościowych.

W pracy naukowej skupiam się na zachowaniach i postawach konsumenta, badaniu jego ścieżki zakupowej w obydwu kanałach zakupu (online i offline). Pasjonuje mnie marketingowy aspekt oddziaływania opakowania na decyzje zakupowe, na czym chcę się skoncentrować w dalszych badaniach.

W wolnym czasie eksploruję kwestie satysfakcji z usług fryzjerskich i czynniki, które na nie wpływają. W tym celu w 2014 roku przeprowadziłam ogólnopolskie badanie, którego wyniki opublikowałam w kilku artykułach naukowych.

---
PUBLIKACJE

Aktywnie publikuję. Część z moich ponad 40 artykułów skoncentrowanych wokół zachowań konsumenckich, badania postaw konsumentów oraz roli opakowania w decyzjach zakupowych możesz zobaczyć (większość dorobku pod panieńskim nazwiskiem Nalewajek) w :
* ORCID - ORCID iD iconorcid.org/0000-0001-8687-5315
* ResearchGate <zobacz>
* Google Scholar <zobacz>.

---
BADANIA

Wierzę w efekt synergii. Jeśli któryś z podanych wyżej tematów jest Ci bliski - skontaktuj się ze mną. Może moglibyśmy zrobić coś razem? Badania, publikacje, granty - możliwości jest wiele.


Ogłoszenia

Uwaga studenci!

Kontakt e-mail

Aby nasza komunikacja przebiegła sprawnie, proszę o stosowanie następującego tytułowania maili (inaczej mój filtr poczty ich nie wyłapuje):

  • dla przedmiotu Badania marketingowe II: 2020_BMII_KW(wpisać nr grupy)_pytanie/usprawiedliwienie/zad.1/IOS(wybrać właściwe), np. 2020_BMII_KW2_zad.1
  • dla przedmiotu Badania rynku TSL: 2020_TSL_KW(wpisać nr grupy)_pytanie/usprawiedliwienie/zad.1/IOS(wybrać właściwe), np. 2020_TSL_KW2_zad.1
  • dla przedmiotu Jakościowe badania marketingowe: 2020_JBM_CS(wpisać nr grupy)_pytanie/usprawiedliwienie/zad.1/IOS(wybrać właściwe), np. 2020_JBM_CS1_IOS
  • dla przedmiotu Badania rynku TSL - zaoczni: 2020_TSL_Z_KW(wpisać nr grupy)_pytanie/usprawiedliwienie/zad.1/IOS(wybrać właściwe), np. 2020_TSL_Z_KW3_usprawiedliwienie

W treści maila bardzo proszę pamiętać o podpisywaniu się.

Zamiana między grupami jest możliwa tylko wg zasady "osoba za osobę".