Jednostki i pracownicy - książka adresowa

dr hab. Radosław Mącik

dr hab. Radosław Mącik
Stanowisko
profesor uczelni
Jednostki
INSTYTUT NAUK O ZARZĄDZANIU I JAKOŚCI, KATEDRA METOD BADAWCZYCH ZARZĄDZANIA
Funkcje
Dyrektor Instytutu, Kierownik Katedry
Telefon
81 537 54 62, 81 537 51 55
Adres e-mail
Wyświetl
Strona www
https://radoslawmacik.wordpress.com/
https://www.researchgate.net/profile/Radoslaw_Macik
http://marketing.umcs.lublin.pl/rmacik
Konsultacje

W semestrze zimowym r. akad. 2019/20:
poniedziałek, 8.30-10.00 (p. 506 lub 302)
czwartek, 11.15-13.45 (p. 506 lub 302)



Dyżur Dziekana: poniedziałek, 10.00-11.30 (p. 302)
Inne terminy po wcześniejszym uzgodnieniu.

Adres

Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, pok. 506
20-031 Lublin

O sobie

ORCID iD iconorcid.org/0000-0002-4093-2924

Radoslaw Macik on ResearchGate

Jestem profesorem UMCS, kierownikiem Katedry Metod Badawczych Zarządzania UMCS oraz niezależnym badaczem rynku. Od 1.10.2019 r. pełnię funkcję Dziekana Wydziału Ekonomicznego UMCS.

Moje zainteresowania naukowe koncentrują się na badaniu zachowań konsumentów moderowanych przez technologie informacyjne i komunikacyjne, w tym zachowań związanych z wyborem fizycznego i/lub wirtualnego kanału zakupu, a także wielokanałowymi procesami zakupowymi (np. tzw. efekt ROPO, wykorzystanie urządzeń mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie.

Interesuję się również metodologią badań ilościowych i jakościowych, z uwzględnieniem badan internetowych, oraz metodami analizy danych, w tym modelowaniem równań strukturalnych (CB-SEM i PLS-SEM) i wizualizacją danych.

Realizuję projekt budowy narzędzia wirtualizującego serwowanie zadań projekcyjnych w badaniach jakościowych - niedługo będzie dostępna aplikacja mobilna realizująca takie zadania. Chętnych do jej testowania proszę o kontakt.

Życiorys zawodowy oraz wykaz moich publikacji dostępne są pod poniższymi łączami:

życiorys zawodowy / wykaz publikacji

 

Zapraszam do lektury mojej rozprawy habilitacyjnej :)

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów – Radosław Mącik

 


Działalność naukowa

Zajmuję się głównie badaniem zachowań konsumentów oraz metodologią badań marketingowych.

Poniżej znajdują się prezentacje niedawno wygłoszonych referatów mojego autorstwa i współautorstwa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ogłoszenia

15-02-2016

Informacje o rozpoczynanych przeze mnie w semestrze letnim seminariach dyplomowych (magisterskim dla II st. Zarządzania - s. stacjonarne i licencjackim dla I st. Logistyki - s. stacjonarne) znajdują się pod adresem:

https://radoslawmacik.wordpress.com/2016/02/14/zapraszam-na-seminaria-zbadajmy-poeksperymentujmy/

Istnieje możliwość zarezerwowania miejsca na seminarium przed dniem zapisów. Zasady opisałem we wpisie na blogu.

 

24-01-2015

Informacja o rozpoczynanych przeze mnie seminariach w semestrze letnim znajduje się na mojej stronie w serwisie Katedry Marketingu UMCS.

Warunki rezerwacji miejsca na seminarium PRZED oficjalnym terminem zapisów zostały wyjaśnione tamże. Zapisy w dniu wyznaczonym będą dotyczyły WOLNYCH miejsc i będą odbywały się w Sekretariacie Instytutu Zarządzania UMCS.

 

23-01-2015

Materiały dydaktyczne z zajęć z semestru zimowego dostępne są pod adresem:

https://radoslawmacik.wordpress.com/2015/01/22/materialy-dydaktyczne-zima-201415/

Przypominam, że prezentacje z wykładów nie stanowią całości wiedzy wymaganej w trakcie egzaminu/zaliczenia. Szczegółowo omawiane zagadnienia prezentuje podana na początku semestru literatura.

 

23-09-2014

Moje zajęcia w semestrze zimowym:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11-02-2014

Zapraszam do bogatszych zasobów na mojej stronie w dotychczasowym serwisie Katedry Marketingu UMCS. Proszę kliknąć w obrazek poniżej.

Zapisz się na seminarium