Jednostki i pracownicy - książka adresowa

dr Elżbieta Kręcisz-Plis

Stanowisko
asystent
Jednostki
KATEDRA PSYCHOPEDAGOGIKI SPECJALNEJ
Adres e-mail
Wyświetl
Konsultacje

W semestrze letnim roku akademickiego 2023/2024 zapraszam Państwa na konsultacje w piątki. Będę dostępna w godzinach 8.30-9.30 w pokoju 3.12.


 


Jest również możliwość skorzystania z konsultacji online (WK) w czwartki w godzinach 17.00-18.00. Proszę jednak o wcześniejszą informację w celu umówienia spotkania (link: https://kampus.umcs.pl/course/view.php?id=26560)


 


 


 

Działalność naukowa

Publikacje:

  1. E. Kręcisz-Plis (2021). Ambiwalencja w relacji nauczyciel - rodzic w edukacji dziecka z chorobą przewlekłą, W: B. Majerek, A. Domagała-Kręcioch (red.), Kategorie (nie)obecne w edukacji. Wychowanie-kształcenie-rozwój (s. 239-248). Kraków: Impuls.
  2. E. Kręcisz-Plis (2021). Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i młodzieży z padaczką. Lubelski Rocznik Pedagogiczny, 40(2), s. 67-85.
  3. E. Kręcisz-Plis (2020). Zaangażowanie rodzicielskie a percepcja doświadczeń rodziców dziecka z chorobą przewlekłą, „Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. Edukacja i integracja społeczna dzieci i młodzieży”, 37:2020, s. 265-287.
  4. E. Kręcisz-Plis (2016). Doświadczenia rodziców w sytuacji diagnozy niepełnosprawności dziecka, [w:] Przepis na rehabilitację. Dzieci i młodzież z niepełnosprawnością, W. Otrębski, K. Mariańczyk (red.)., Gdańsk: 2016, s. 225-236.
  5. E. Kręcisz-Plis. Od segregacji do inkluzji – sytuacja szkolna dziecka z niepełnosprawnością, [w:] M. Kamińska (red.), Wybrane problemy nauczania i wychowania. Z doświadczeń okresu transformacji, s. 79-89, Płock: 2015.
  6. E. Kręcisz-Plis. Postrzeganie czasu przez osoby z niepełnosprawnością narządu ruchu, „Szkoła Specjalna”, 74 (4): 2013, s. 263-269.

Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Informuję, iż w dniu 19.04.2024 przebywam na zwolnieniu lekarskim.