Spotkanie: Tworzenie modeli 3D i prostych animacji w programie Blender

Centrum Badań Gier Wideo UMCS i studio Mutated Byte zapraszają na cykl otwartych spotkań pt. „Tworzenie gier komputerowych – jak zacząć?”.

Grafik spotkań:

  1. 21.04.2016, godz. 18.00 – „Tworzenie modeli 3D i prostych animacji w programie Blender” (sala 322 WH, budynek Wydziału Filozofii i Socjologii)
  2. 19.05.2016, godz. 18.00 – „Podstawy tworzenia i programowania gier w silniku Unity 3D – praca nad dźwiękami w grze” (sala 322 WH, budynek Wydziału Filozofii i Socjologii)

Wstęp wolny.

W przypadku zbyt dużej liczby chętnych na dwóch ostatnich spotkaniach (w sali 322), organizator zastrzega sobie prawo do limitowania miejsc.

Patronat medialny nad imprezą oraz relację audio zapewnia tygodnik podkastowy Podkaston.eu.

Strona wydarzenia na Facebooku