Ostateczny termin składania sprawozdań z wykorzystania środków z Konkursu Grantowego Biura Promocji

Studencie! Uzyskałeś grant w ramach Konkursu grantowego dla organizacji studenckich na realizację projektów dla szkół ponadgimnazjalnych? Pamiętaj o złożeniu sprawozdania!

Przypominamy, że Organizacje Studenckie, które otrzymały dofinansowanie w ramach Konkursu grantowego dla organizacji studenckich na realizację projektów dla szkół ponadgimnazjalnych powinny złożyć Sprawozdanie z wykorzystania środków grantowych:

  • w formie papierowej do Biura Promocji UMCS (pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, dawna Księgarnia Uniwersytecka, godz. 7:15 - 15:15),
  • w formie elektronicznej na adres e-mail: katarzyna.kociuba@umcs.pl. Sprawozdanie w formie elektronicznej powinno zawierać szczegółowe informacje, dotyczące terminów i miejsc poszczególnych realizacji wraz z załącznikami. Załącznikiem mogą być zdjęcia, ulotki, plakaty, artykuły lub inne materiały, nawiązujące do zrealizowanego projektu.

W przypadku organizacji, które otrzymały dofinansowanie, ale nie skorzystały ze środków grantowych, konieczne jest przedstawienie sprawozdania ze wskazaniem powodu niezrealizowania projektu.

Sprawozdanie z wykorzystania środków grantowych należy złożyć do 12 czerwca 2017 r.

Załączniki

    Autor
    Katarzyna Kociuba
    Data dodania
    12 maja 2017