Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9648-0587
Dyżur w semestrze letnim roku akademickiego 2023/2024
wt.: 10.00- 11.00
śr.: 10.00- 11.00
Pok. 216 /"Stary Humanik"
podczas nauczania zdalnego konsultacje odbywają się drogą mailową
1995 r.- obrona pracy magisterskiej na Wydziale Politologii UMCS w Lublinie, tytuł pracy: "Opozycja antykomunistyczna w Polsce w latach 1944- 1948", Lublin 1994;
1996 r.- obrona pracy magisterskiej na Wydziale Humanistycznym UMCS w Lublinie, tytuł pracy: "Szkolnictwo mniejszości żydowskiej w Polsce w okresie międzywojennym", Lublin 1996;
1996-2001- studia doktorskie i prowadzenie zajęc dydaktycznych na kierunku historia Wydziału Humanistycznego UMCS;
2002 r. - obrona pracy doktorskiej; tytuł pracy : "Szkolna edukacja historyczna w Polsce w latach 1944- 1989. Przekaz wartości i ocen", uzyskanie tytułu doktora Nauk Humanistycznych, Lublin 2002;
od 2009 r.- adiunkt w zakładzie Dydaktyki Historii, w Zakładzie Edukacji Historycznej i Dziedzictwa Kulturowego. Obecnie w Katedrze Historii Społecznej i Edukacji Instytutu Historii UMCS. Aktywność: badania własne, publikacje, udział w konferencjach i szkoleniach, prowadzenie zajęc i opieka nad praktykami na studiach I i II stopnia, studiów dziennych, zaocznych oraz podyplomowych. Wykładowca w programie "Nauczyciel na miarę XXI w." dla przedmiotu "Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi".
Członek Polskiego Towarzystwa Historycznego/oddz. Lublin
Członek Lubelskiego Towarzystwa Genealogicznego
Członek Redakcji Rocznika Lubelskiego Towarzystwa Genealogicznego:
http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.f77cef92-9e8e-3d3e-aff1-3fc2b8d07999
Zainteresowania zawodowe: narracja i ikonografia jako źródła kształtowania tożsamości i wiedzy historycznej, ewolucje historiozoficzne w nauczaniu.