Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
- Wykształcenie wyższe (mile widziani studenci ostatnich lat studiów z dostępnością do pracy na pełen etat)
- Wiedza i doświadczenie w zakresie digital marketingu (SEO, onsite i offsite)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Dobra znajomość Google Analytics i narzędzi powiązanych m.in. Search Console
- Praktyczna wiedza na temat procesu pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google
- Znajomość zasad prowadzenia kampanii LinkedIn Ads, Google Ads
- Śledzenie trendów w zakresie marketingu internetowego i wdrażanie ich w codzienne działania
- Weryfikacja efektów działań kampanii wraz z jednolitym raportowaniem, inicjowanie optymalizacji kosztów kampanii LinkedIn, Google
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami technologicznymi - LinkedIn, Google oraz wewnętrzna współpraca z marketerami i product managerami
- Przeprowadzanie audytów SEO i tworzenie rekomendacji
- Optymalizacja witryn internetowych pod kątem SEO (praca w autorskim CMS)
- Kreatywność i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań
- Indywidualny plan szkoleń i liczne ścieżki rozwoju zawodowego
- Realny wpływ na działania marketingu internetowego i wdrażanie strategii SEO w globalnej firmie
- Współpraca z międzynarodowymi zespołami przy ciekawych projektach
- Elastyczne godziny pracy- Praca w modelu hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalnie) po okresie wdrożenia
- Szansa nauki od najlepszych - w Comarch pracuje wielu specjalistów
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Udział w imprezach integracyjnych i wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Pyszna kawa z ekspresu