This page uses cookies
Due to the settings of your browser and in order to facilitate the functioning of the umcs.pl webpage, the cookies have been installed. By continuing to use this webpage, you accept their usage. You can change this in the settings of you browser.
w sem. letnim roku akadem. 2022/2023:
1. wtorek, godz.: 14:20 - 15:20
- dyżur stacjonarny w pokoju nr 302;
2. środa. godz.: 14:00 - 15:00
- dyżur zdalny za pośrednictwem platformy Teams, hasło: ktsw6o5;
- konieczny wcześniejszy kontakt email.
UWAGA,
Konsultacje stacjonarne odbędą się w tym tygodniu w dniu 6 września (środa) w godz. 9:30 - 10:30.
Konsultacje online odbędą się zaś w dniu 8 września (piątek) w godz. 11:00 - 12:00 (konieczny wcześniejszy kontakt email).
Informacje dotyczące ćwiczeń prowadzonych przeze mnie w sem. letnim roku akadem. 2022/2023:
STUDIA STACJONARNE:
1. Postępowanie cywlne, prawo IV rok: wtorek, 14:25 - 14:15, sala 103.
- oceny znajdują się w systemie USOS;
2. Postępowanie cywilne z udziałem przedsiębiorców, III rok, prawno - biznesowy, wtorek, 11:10 - 12:40, sala 2.
- oceny znajdują się w systemie USOS;
3. Międzynarodowe prawo handlowe, I rok, II stopień prawno - menadżerski, czwartek, 15:55 - 17:25, sala 405;
- oceny znajdują się w systemie USOS;
4. Międzynarodowe prawo handlowe, II rok, II stopień prawno - administracyjny, czwartek, 15:55 - 17:25, sala 405.
- oceny znajdują się w systemie USOS;
STUDIA NIESTACJONARNE:
1. postępowanie cywilne z udziałem przedsiębiorców, III rok, I stopień prawno - biznesowy.
- oceny znajdują się w systemie USOS;
PRAKTYKA ZAWODOWA, prawno - administracyjny, II stopień, II rok:
- Bardzo proszę o zapoznanie się z Etapami odbycia praktyki przed wystosowaniem zapytania o przebieg praktyki, gdyż w większości przypadków odpowiedzi na Państwa pytania znajdują się poniżej:
- > ETAPY ODBYCIA STANDARDOWEJ PRAKTYKI
A) zalogować się do Internetowego Systemu Wsparcia praktyk i wprowadzić:
- dane dotyczące podstawy odbycia praktyki (ze standardową deklaracją/umową Uczelni, z umową ramową Uczelni, z indywidualną umową Praktykodawcy);
- terminy rozpoczęcia i zakończenia praktyki oraz czas trwania praktyki (60 godzin);
- NIP praktykodawcy;
- nazwę praktykodawcy;
- adres praktykodawcy (należy wypełnić pola: Kraj, Powiat, Województwo, Miejscowość, Kod pocztowy, Poczta, Ulica, Nr domu, Nr lokalu);
- dane dotyczące miejsca odbywania praktyki;
Nie należy:
- wprowadzać danych opiekuna ze strony praktykodawcy;
- zaznaczać oświadczenia o kontakcie z małoletnimi w czasie odbywania praktyki;
B) Po zatwierdzeniu praktyki przez opiekuna, odebrać z dziekanatu umowę lub deklarację i dostarczyć ją do podpisu praktykodawcy
C) Zaliczenie praktyki następuje poprzez:
- Zamieszczenie w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk skany dokumentów potwierdzających odbycie praktyki (zaświadczenie o odbyciu praktyki oraz umowa/deklaracja/skierowanie, na których podstawie praktyka była odbywana);
Dokumenty:
Dokumenty, o których mowa powyżej należy zeskanować do pliku pdf, zachowując następującą kolejność:
1) zaświadczenie o odbyciu praktyki,
2) umowa/deklaracja/skierowanie
+ Dostarczyć opiekunowi praktyk oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie.
Plik powinien być opisany imieniem, nazwiskiem i numerem albumu studenta, według wzoru: Jan Kowalski (123456) - dokumentacja praktyki .
Plik należy zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk, korzystając z opcji: załącz pliki do systemu.
- > ZALICZENIA JAKO PRAKTYKI PRACY ZAWODOWEJ LUB INNEJ DZIAŁALNOŚCI (W TYM INNEJ PRAKTYKI):
W celu zaliczenia jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności należy:
1) Zalogować się do Insternetowego Systemu Wsparcia Praktyk i wprowadzić dane dotyczące podstawy odbycia praktyki (należy wybrać opcję: praktyka zaliczona na innej podstawie).
2) Pobrać i wypełnić wniosek o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności (dostępny w zakładce: Do pobrania).
3) Zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk skan wniosku o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności i dokumentów potwierdzających miejsce i czas zatrudnienia lub wykonywania działalności oraz zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku.
Dokumenty:
Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zeskanować do jednego pliku pdf, zachowując następującą kolejność:
1) wniosek o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności,
2) dokumenty potwierdzające zatrudnienie lub wykonywanie innej działalności.
Plik powinien być opisany imieniem, nazwiskiem i numerem albumu studenta, według wzoru: Jan Kowalski (123456) - dokumentacja praktyki .
Plik należy zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk korzystając z opcji: dodaj załącznik.
4) Dostarczyć opiekunowi praktyk oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie.
- > ZALICZENIE PRAKTYKI NA INNEJ PODSTAWIE:
- proszę o indywidualny kontakt poprzez Teams albo dorgą mailową;
+ DOSTARCZENIE WW. DOKUMENTÓW:
ze względu na panującą pandemię oryginały dokumentów należy przekazać opiekunowi drogą pocztową (na adres: Katedra Postępowania Cywilnego, Wydział Prawa i Administracji UMCS, Pl. M.Curie Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin) lub zostawić na portierni w budynku Wydziału
dopiero po dopełnieniu tych formalności praktyka zostanie zaliczona i oceniona
OBJAŚNIENIE UDOSTĘPNIANYCH ZAŁĄCZNIKÓW:
POC - Postępowanie cywilne;
POCzP - Postępowanie cywilne z udziałem przediębiorców;
MPH - Międzynarodowe prawo handlowe (oba kierunki).