Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
- Wykształcenie wyższe (mile widziani studenci ostatnich lat studiów z dostępnością do pracy na pełen etat) - Wiedza i doświadczenie w zakresie digital marketingu (SEO, onsite i offsite) - Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 - Dobra znajomość Google Analytics i narzędzi powiązanych m.in. Search Console - Praktyczna wiedza na temat procesu pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google - Znajomość zasad prowadzenia kampanii LinkedIn Ads, Google Ads
Zakres zadań
- Śledzenie trendów w zakresie marketingu internetowego i wdrażanie ich w codzienne działania - Weryfikacja efektów działań kampanii wraz z jednolitym raportowaniem, inicjowanie optymalizacji kosztów kampanii LinkedIn, Google - Współpraca z zewnętrznymi partnerami technologicznymi - LinkedIn, Google oraz wewnętrzna współpraca z marketerami i product managerami - Przeprowadzanie audytów SEO i tworzenie rekomendacji - Optymalizacja witryn internetowych pod kątem SEO (praca w autorskim CMS) - Kreatywność i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań
Oferowane warunki
- Indywidualny plan szkoleń i liczne ścieżki rozwoju zawodowego - Realny wpływ na działania marketingu internetowego i wdrażanie strategii SEO w globalnej firmie - Współpraca z międzynarodowymi zespołami przy ciekawych projektach - Elastyczne godziny pracy- Praca w modelu hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalnie) po okresie wdrożenia - Szansa nauki od najlepszych - w Comarch pracuje wielu specjalistów - Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny - Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia - Udział w imprezach integracyjnych i wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności - Pyszna kawa z ekspresu