Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w Polsce,
komunikatywna znajomość angielskiego (min B2),
praktyczna znajomość prawa pracy,
przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych,
umiejętność pracy w zespole i organizacja pracy własnej,
znajomość programu Optima,
sumienność,
skrupulatność,
odpowiedzialność,
proaktywność w rozwiązywanie problemów,
pozytywne nastawienie do pracy i chęć rozwoju.
Zakres zadań
Zakres obowiązków:
przygotowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej oraz list płac dla około 100 osób,
sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS),
nadzór nad prowadzeniem dokumentacji kadrowo-płacowej i współpraca z Managerem HR,
nadzorowanie procesu zatrudniania pracowników (umowy cywilnoprawne, badania oraz narzędzi pracy),
monitorowanie przetwarzania listy płac i działań związanych z przestrzeganiem przepisów oraz weryfikacja danych pod kątem kompletności i dokładności,
naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie prac z zakresu obsługi płacowej zgodnie z przepisami prawa, identyfikowanie,
badanie i rozwiązywanie rozbieżności w arkuszach czasu pracy i dokumentacji płacowej oraz wydatkach pracowniczych,
przygotowywanie zaświadczeń, zestawień i raportów z zakresu spraw pracowniczych,
monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego, udział w tworzeniu regulaminów i wewnętrznych procedur.
Oferowane warunki
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
dodatki pracownicze oraz premia roczna,
atrakcyjny pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport oraz pakiet szkoleniowy),
elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa, biuro zlokalizowane w centrum Warszawy lub Krakowa.