The adressbook

dr Robert Lembrych-Furtak

Stanowisko
adiunkt dydaktyczny
Jednostki
KATEDRA MARKETINGU
Telefon
603 933 126
Adres e-mail
Wyświetl
Konsultacje

E-konsultacje w semestrze letnim 2020/21 odbywają się poprzez aplikację MS Teams (kod zespołu: 2h81qah):



  • środa 11:30-13:00

  • piątek 8:15-9:45.


Możliwy jest także kontakt telefoniczny (w godzinach konsultacji lub poza tymi godzinami): 603 933 126.


 


 

Adres

Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5
20-031 Lublin

O sobie

Jestem pracownikiem Katedry Marketingu UMCS oraz konsultantem. 

Moje zainteresowania naukowe i praktyczne koncentrują się wokół problematyki zarządzania marką i komunikacji marketingowej.

Jestem autorem m.in.  autorskiego modelu kreowania marki BRANDMILL. Jest to narzędzie uniwersalne, a jednocześnie kompleksowe. Może on być przydatny w kreowaniu nowej marki lub w repozycjonowaniu istniejącej. Model, podobnie jak inne nowoczesne modele, koncentruje się nie tylko na konsumentach, ale innych podmiotach, które mają wpływ na sukces marki. „Siłą napędową” marki są różnorodne elementy otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego. Elementy te można podzielić na następujące dychotomiczne grupy: a/ firma – konkurenci: rodzaj biznesu, kluczowe kompetencje, mocne i słabe strony, marketing mix; b/ interesariusze – marka: potrzeby/korzyści racjonalne, potrzeby/korzyści emocjonalne, osobowość, wartości.

Od początku zatrudnienia na UMCS prowadziłem następujące zajęcia (na Wydziale Ekonomicznym, Wydziale Politologii, Wydziale Humanistycznym, Wydziale Pedagogiki i Psychologii, Wydziale Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej, Wydziale Chemii):

  1. Analiza rynku
  2. Badania marketingowe I
  3. E-biznes
  4. Komunikacja i identyfikacja wizualna poduktu
  5. Kreowanie silnej marki
  6. Marketing
  7. Marketing bezpośredni i interaktywny
  8. Marketing i promocja zasobów turystycznych
  9. Marketing partnerski
  10. Marketing terytorialny
  11. Marketing usług doradczych
  12. Marketing usług edukacyjnych i doradczych
  13. Marketing usług logistycznych i zarządzanie produktem
  14. Marketing usług medycznych
  15. Marketing w działalności kulturalnej
  16. Marketing w turystyce
  17. Marketingu usług turystycznych
  18. Merchandising i zarządzanie kategorią produktów
  19. Opakowania w logistyce
  20. Planowanie w biznesie
  21. Podstawy marketingu
  22. Podstawy marketingu (studia doktoranckie)
  23. Podstawy zarządzania i marketingu
  24. Projektowanie przekazów reklamowych
  25. Promocja i reklama w turystyce
  26. Przemysł turystyczny w Polsce i na świecie
  27. Psychologia reklamy
  28. Public relations
  29. Reklama
  30. Reklama i nowoczesne formy komunikacji
  31. Strategia kreatywna i medialna
  32. Strategie komunikacji marki
  33. System identyfikacji wizualnej
  34. Wizerunek firmy
  35. Zarządzanie linią produktów
  36. Zarządzanie marką
  37. Zarządzanie marką terytorialną
  38. Zarządzanie reklamą
  39. Zarządzanie relacjami z klientem
  40. Zarządzanie wizerunkiem firmy
  41. Seminarium dyplomowe (licencjackie)
  42. Seminarium dyplomowe (magisterskie)
  43. Wygłoszenie wykładów ogólnouniwersyteckich (Kreowanie silnej marki oraz Reklama i nowoczesne formy komunikacji; łącznie 5 edycji). 

Ogłoszenia

Link do  materiałów z przedmiotów PODSTAWY MARKETINGU / MARKETING: https://drive.google.com/file/d/1fz4ifELnKxI4B6zxvZcQ6D1T0gMgTV_i/view?usp=sharing 

 

 




Follow UMCS: