Publikacje:
Redagowane:
• Kopecka-Piech, K. Sobiech, M. (red.) (2022). Mediatisation of Emotional life. Routledge: Abingdon.
Artykuły w czasopismach:
• Sobiech, M. (2020). Pasja czy biznes? Wizerunek amatorskich klubów piłkarskich w mediach społecznościowych. Media Biznes Kultura, 1 (8), 35-51.
• Sobiech, M. (2021). Media image management and provocation - a case study of
Wojciech Cejrowski. Zarządzanie Mediami, 4 (9), 707-721.
• Sobiech, M., Witkowska, A. (2021). The concept of selflove and selfcare profiles on Instagram. Com.Press, 2 (4), 108-122.
• Kopecka-Piech, K., Dyksik, D., Sobiech, M. (2023). The construction of fake war news. Specifities of disinformation in social media during the first six months of the Russia-Ukraine war. Rocznik Instytutu Europy Środkowo-Wschodniej. Zeszyt 2 Rok 21, 155-174.
Rozdziały w monografiach:
• Sobiech, M. (2021). Ewolucja polskiej publicystyki sportowej na przykładzie Kanału Sportowego. W: J. Kępa-Mętrak, P. Ciszek (red.) Polski system medialny w procesie zmian (s. 303-321. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Pobyty naukowe:
2021 University of Salzburg (stypendium CEEPUS Freemover)
2021 National University of Political Studies and Public Administration in Bucarest (stypendium NAWA)
Zespoły badawcze:
• członek zespołu badawczego w projekcie „Disconnect to reconnect. Rola aktywności fizycznej w rodzinnym detoksie cyfrowym – badania wstępne”. Projekt otrzymał finansowanie w ramach grantu NCN Miniatura 6.