Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
ISON Care to multi-specjalistyczna spółka świadcząca wysokiej jakości usługi z zakresu assistance, likwidacji szkód, call center i innych.Posiadamy ponad 30-letnie doświadczenie w wielu obszarach powiązanych z rynkiem ubezpieczeń w tym m.in w świadczeniu usług assistance, likwidacji szkód, call center. Taka specjalizacja pozwala nam najlepiej wykorzystywać wiedzę i doświadczenie w dostarczaniu kompleksowych, a zarazem prostych i skutecznych rozwiązań. Świadczymy usługi na terenie Polski i na całym świecie. Posługujemy się wieloma językami w tym m.in. polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, czeskim, słowackim, rosyjskim i ukraińskim. Współpracujemy z firmami polskimi i zagranicznymi, obsługujemy Klientów wielu narodowości.
W myśl naszego motto jesteśmy dostępni zawsze i wszędzie tam, gdzie potrzebna jest nasza pomoc – Your ISON i Always ON.
- znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 – warunek konieczny
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 – warunek konieczny
- gotowość do pracy zmianowej lub tylko w weekendy/w porze nocnej
- e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta w języku niemieckim
- likwidowanie szkód turystycznych
- organizowanie pomocy w podróży m. in. wizyty lekarskie, hospitalizacje, transporty dla klientów niemiecko i polskojęzycznych
- chcesz się rozwijać
- chcesz mieć kontakt z językami obcymi na co dzień
- cenisz sobie elastyczny czas pracy
- lubisz pracować w zespole i pomagać innym
- jesteś dobrze zorganizowany/a
- atrakcyjne wynagrodzenie
- premie miesięczne
- stabilne zatrudnienie
- elastyczny czas pracy
- dodatki
mail: rekrutacja@isoncare.pl