Konsultant/tka ds. Obsługi Klienta

Numer referencyjny
251/2023
Data dodania
16.03.2023
Data ważności
15.04.2023
Rodzaj oferty
Praca stała, Praca dodatkowa
Branża
Ubezpieczenia
Miejsce pracy
Lublin
Nazwa Firmy
Europ Assistance Polska
Profil firmy

Europ Assistance Polska powstała w 1996 roku i jest częścią międzynarodowej Grupy Europ Assistance, lidera rynku usług assistance na świecie. Niesiemy pomoc Klientom zarówno w kraju, jak i za granicą, w pięciu głównych obszarach: Dom, Samochód, Podróż, Zdrowie, Concierge. Naszymi Partnerami Biznesowymi są: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, brokerzy, firmy leasingowe, producenci i importerzy samochodów, branża telekomunikacyjna, dostawcy energii i gazu oraz dystrybutorzy sprzętu RTV/AGD. Na co dzień, w imieniu naszych Partnerów, tworzymy programy assistance dopasowane do potrzeb ich Klientów i realizujemy pomoc, dbając o ich jak najlepsze doświadczenia.

Wymagania wobec kandydatek i kandydatów

- Szukasz pracy w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań;
- Masz chęć niesienia pomocy naszym klientom;
- Jesteś komunikatywny, czujesz się swobodnie w rozmowie telefonicznej;
- Jesteś nastawiony na znalezienie rozwiązania problemów a nie na ich mnożenie;
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz zdobyć takie doświadczenie;
- Uważasz się za dobrego organizatora (wyjazdów wakacyjnych, wolontariatu, pomocy innym);
- Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne);
- Potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe.
- Mile widziane: znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków europejskich w stopniu umożliwiającym rozmowę lub napisanie maila do naszych klientów.

Zakres zadań

- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w zakresie organizacji świadczeń medycznych;
- Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
- Organizacja pomocy dla Klientów wynikającej z choroby lub wypadku (wizyty lekarskie, pomoc medyczna, hospitalizacja, transport medyczny);
- Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą).

Oferowane warunki

- Praca na podstawie umowy zlecenia lub etatu - do wyboru;
- W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Lublinie ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia - możliwość pracy częściowo zdalnej, z elastycznym grafikiem;
- Przyjazna atmosferę i brak niezdrowej rywalizacji;
- Przełożony, który jest blisko swoich pracowników;
- Szkolenia przygotowujące do pracy oraz wsparcie podczas wykonywania codziennych zadań;
- Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;
- Comiesięczny dodatek finansowy za komunikatywną znajomość jednego z następujących języków obcych: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski;
- Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);
- Wiele inicjatyw pracowniczych (konkursy, projekty międzydziałowe);
- Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie;
- Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.

Sposób aplikowania

Znajdź ofertę