Social media marketing

Kierunek
Social media marketing
Stopień studiów
studia podyplomowe
Forma studiów
studia niestacjonarne (zaoczne)
Profil kształcenia
nie dotyczy
Wydział
Wydział Politologii i Dziennikarstwa
Obszar kształcenia
Nauki społeczne
Zasady kwalifikacji na kierunek


UWAGA! Rekrutacja na semestr letni 2022/2023 (od lutego 2023 r.).

Studia podyplomowe "Social media marketing" do roku akademickiego 2021/2022 funkcjonowały pod nazwą "Marketing internetowy i brokering informacji". 

Warunkiem ubiegania się o przyjęcie na studia jest rejestracja w Systemie Obsługi Rekrutacji oraz złożenie kompletu dokumentów.

Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy wydrukowany z systemu;
  2. odpis lub poświadczona przez uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów uprawniających do podjęcia kształcenia na studiach podyplomowych. W przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą, kandydat składa oryginał dyplomu oraz tłumaczenie na język polski potwierdzone przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikację dyplomu lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego;

W przypadku większej liczby zakwalifikowanych zgłoszeń niż liczba miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

Opłata za studia:

-        I semestr: 1 900,00 zł

-        II semestr: 1 900,00 zł

-        Całkowity koszt studiów: 3 800,00 zł

Opłata za studia z uwzględnieniem karty absolwenta - 10 %:

-        I semestr: 1 710,00 zł

-        II semestr: 1 710,00 zł

-        Całkowity koszt studiów: 3 420,00 zł

Opłata za studia z uwzględnieniem karty absolwenta - 5 %:

-        I semestr: 1 805,00 zł

-        II semestr: 1 805,00 zł

-        Całkowity koszt studiów: 3 610,00 zł

Nr konta do wpłat czesnego zostanie podany w późniejszym terminie. 

Termin i miejsce przyjmowania dokumentów:

Rejestracji w SOR dokonać można do 15 lutego 2023 r. 
Dokumenty zgłoszeniowe należy złożyć do 17 lutego 2023 r. 

Dokumenty należy przesłać na podany adres:

Biuro ds. Kształcenia Ustawicznego
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5
20-031 Lublin
pok. 1001

Planowany termin uruchomienia studiów:

luty 2023 r.

Informacji udziela: 

mgr inż. Maria Czajka
tel.: 81 537 60 21
e-mail: maria.czajka@mail.umcs.pl

Kierownik studiów podyplomowych:

dr Ilona Dąbrowska
e-mail: ilona.dabrowska@mail.umcs.pl

Opis
  • liczba godzin dydaktycznych: 225
    • w tym praktyki: brak
  • liczba semestrów: 2

Grupa docelowa:

Absolwenci studiów wyższych zainteresowani marketingiem w obszarze Internetu, a zwłaszcza serwisów społecznościowych.

Absolwenci studiów uzyskują kwalifikacje przydatne do:

podjęcia pracy w agencjach reklamowych i interaktywnych, a także w firmach zajmujących się pozyskiwaniem i analizą danych. Absolwenci studiów uzyskują kompetencje przydatne w procesie kreowania i pozycjonowania marki, w szczególności w zakresie tworzenia strategii brandingowych, przygotowywania systemu identyfikacji wizualnej i multimedialnej, a także w kontekście budowania pozytywnego wizerunku firmy i tworzenia relacji biznesowych z otoczeniem.

Przedmioty prowadzone w ramach studiów:

Internet i jego znaczenie w nowoczesnym marketingu
Strategie marketingu internetowego
Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w Internecie
Media społecznościowe i ich wykorzystanie w marketingu
Podstawy marketingu
Grafika komputerowa
Wprowadzenie do infobrokeringu
Prawne podstawy działalności infobrokerskiej
Źródła informacji biznesowej
Systemy informacyjno-wyszukiwawcze
Projektowanie stron www
Projekt dyplomowy

Ocena końcowa:

Projekt dyplomowy.