Wniosek o zapomogę

Zapomoga jest formą doraźnej pomocy dla osób, które przejściowo, z przyczyn losowych znalazły się w trudnej sytuacji materialnej a od zdarzenia nie minęło więcej niż pół roku.  

1. Aby rozpocząć wypełnianie wniosku o zapomogę w USOSweb należy kliknąć na głównej stronie DLA WSZYSTKICH -> WNIOSKI -> wybrać odpowiedni wniosek z listy i kliknąć „zacznij wypełniać”. 

2. Czytaj uważnie komunikaty, które wyświetla system. Po uzupełnieniu odpowiednich danych na ekranach klikaj „DALEJ” i przechodź na następne ekrany.

3. Na Ekranie 0 uzupełnij dane dotyczące wszystkich kierunków, które ukończyłeś lub jesteś w ich trakcie (bez względu na kierunek, stopień czy uczelnie). Klikając TAK pojawi się kolejna plansza. Kliknij „dodaj” a wyświetli się plansza na wpisanie odpowiednich danych. Jeżeli chcesz je usunąć kliknij „usuń”.



4. System sprawdzi czy jesteś uprawniony do pobierania świadczenia. Jeśli nie - pojawi się odpowiedni komunikat.

5. Podczas uzupełniania danych sprawdzaj czy wszystko się zgadza. Jeśli nie masz wpisanego numeru konta – uzupełnij. Jeśli chcesz dostawać świadczenia na inne konto niż to w systemie - musisz zgłosić się do dziekanatu z prośbą o zmianę konta. Wszystkie świadczenia na uczelni są wypłacane tylko na jedno konto studenta.

 

6. Na Ekranie 3 należy wybrać powód starania się o zapomogę i możliwe najdokładniej opisać swoją sytuację.

    Na Ekranie 4 należy wpisać wszystkie dokumenty, zaświadczenia potwierdzające zainstaniałą sytuację.

7. Na końcu uzupełniania wniosku sprawdź czy wszystko się zgadza i zarejestruj go.