Aktualności

Informacje z posiedzeń Senatu UMCS

Szanowni Państwo,

zgodnie z postanowieniami Statutu UMCS z dnia 29 maja 2019 r. w posiedzeniach Senatu naszej uczelni mogą uczestniczyć z głosem doradczym prorektorzy, kanclerz, kwestor oraz przedstawiciele związków zawodowych działających w Uniwersytecie. Tym samym członkowie naszej wspólnoty niewskazani powyżej oraz niezaproszeni przez Rektora, nie mogą brać udziału w posiedzeniach Senatu.

W związku z powyższym, w odpowiedzi na pojawiające się zapytania dotyczące możliwości uzyskania informacji z obrad Senatu odbywających się na naszej uczelni od września do czerwca (zwyczajowo w ostatnią środę miesiąca) informujemy, że wszystkie akty prawne przyjęte podczas posiedzeń regularnie publikowane są na stronie www.umcs.pl.

Członkowie społeczności akademickiej UMCS mogą również zwrócić się do Centrum Prawno-Organizacyjnego UMCS z prośbą o udostępnienie protokołów z obrad – są one jawne dla członków naszej akademickiej wspólnoty.

Przypominamy również Państwu, że Senatorowie, jako przedstawiciele poszczególnych grup pracowniczych na UMCS, są odpowiedzialni za przekazywanie informacji z posiedzeń Senatu, grupom pracowników, których reprezentują.

    Aktualności

    Data dodania
    5 lipca 2021