Dla pracownika - jak przeprowadzić zajęcia online

Aby poprowadzić zajęcia lub wykłady online, należy zalogować się w aplikacji, a potem:

  1. Stworzyć zespół, czyli grupę ćwiczeniową lub wykładową

    Jak utworzyć zespół?

    Podczas tworzenia zespołów zachęcamy do nazywania ich w sposób jasny dla studentów - z podaniem kierunku, roku i nazwy przedmiotu, na przykład: Prawo, II rok, Europejskie prawo procesowe.
  2. Zaprosić członków zespołu (studentów)

    Można to zrobić na trzy sposoby:

    - generując kod zespołu i udostępniając go studentom - jak wygenerować kod?,
    - generując link do zespołu i udostępniając go studentom - jak wygenerować link? ,
    - wpisując adresy mailowe studentów w ustawieniach spotkania. 

    Kody oraz linki można udostępniać studentom poprzez wiadomości wewnętrzne USOS, mailowo czy też publikując je w profilach osobowych albo w ogłoszeniach na tablicach stronach wydziałowych (w przypadku publikacji na www prosimy o precyzyjne opisy, dla której grupy jest dany kod/link).

    W przypadku pierwszych dwóch opcji (kod oraz link) zaproszenie zadziała, jeśli student jest już zalogowany w Teams. 
  3. Utworzyć spotkanie, czyli zajęcia/wykłady w określonym terminie

    Jak utworzyć spotkanie?

    Ważne! Podczas edycji spotkania należy wybrać Kanał - utworzony wcześniej zespół. Zaproszone do zespołu osoby zobaczą spotkanie w swoim kalendarzu.

  4. Rozpocząć spotkanie

    Aby rozpocząć spotkanie, należy do niego dołączyć i zaczekać, aż inni uczestnicy spotkania także to zrobią. Dołączyć można, wyświetlając spotkanie w kalendarzu i klikając opcję "Dołącz".

    Jak dołączyć do spotkania?

    Po dołączeniu do spotkania otrzymamy poniższy widok:


    W tym momencie można (opcje od lewej):