Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
Kanclerza
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) organizowanie i koordynowanie działalności administracyjnej, finansowej, gospodarczej i technicznej Uniwersytetu,
b) realizowanie założeń polityki kadrowej w odniesieniu do pracowników administracji i obsługi,
c) zarządzanie mieniem Uniwersytetu i jego gospodarką na podstawie i w granicach określonych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, statut i przepisy wydane lub uchwalone przez organy Uniwersytetu,
d) określanie zasad dotyczących zarządzania mieniem Uniwersytetu,
e) przygotowywanie planów oraz realizacja inwestycji, remontów, napraw i konserwacji budynków, a także innych środków trwałych,
f) nadzorowanie procesu planowania, przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
g) reprezentowanie Uniwersytetu na zewnątrz w spawach określonych przez Rektora, na podstawie i w granicach jego upoważnienia,
h) wykonywanie innych zadań określonych przez Rektora, na podstawie i w granicach jego upoważnienia,
i) uczestniczenie w opracowywaniu strategii rozwoju Uniwersytetu,
j) reprezentowanie Uniwersytetu na zewnątrz w ramach upoważnienia Rektora i w zakresie w nim określonym.
2. Niezbędne wymagania:
a) wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane ekonomia/prawo/zarządzanie).
b) mile widziane studia podyplomowe MBA, doświadczenie w pracy jako Radca Prawny,
c) co najmniej 8-letni staż pracy, w tym 5 lata na stanowisku kierowniczym,
d) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz doświadczenie w zakresie jej stosowania,
e) znajomość obowiązujących zasad ekonomiczno-prawnych, na podstawie których działa Uczelnia,
f) znajomość zagadnień dotyczących struktury, organizacji oraz zasad funkcjonowania Uczelni,
g) potwierdzone osiągnięciami doświadczenie w kierowaniu projektami inwestycyjnymi i zarządzaniu majątkiem oraz umiejętności organizacyjne,
h) biegła obsługa komputera, w szczególności pakietów biurowych (MS Office, Excel),
i) biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
j) dyspozycyjność i mobilność.
3. Dodatkowe wymagania:
a) uprawnienia i doświadczenie w zakresie zarządzania nieruchomościami,
b) praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
c) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
d) zdolności menadżerskie, umiejętności negocjacji,
e) asertywność w zarządzaniu,
f) umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
g) umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji,
h) umiejętność pracy pod presją czasu,
i) umiejętność pracy w zespole, niekonfliktowość, wysoka kultura osobista.
4. Wymagane dokumenty:
a) szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
b) list motywacyjny,
c) list rekomendacyjny (mile widziany),
d) kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
e) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
f) oryginał kwestionariusza osobowego (dostępny na stronie internetowej UMCS),
g) inne dodatkowe dokumenty (kserokopie) potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności.
h) oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z siedzibą przy Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, będący Administratorem Danych Osobowych, danych osobowych dotyczących mnie zgromadzonych w związku i w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Moja zgoda ważna jest teraz i w przyszłości, pod warunkiem braku zmiany celu przetwarzana danych. Posiadam wiedzę o dobrowolności podania danych wykraczających poza obszar wynikający z przepisów prawa oraz prawie odwołania zgody w dowolnym momencie, jak również o celu, zasadach i sposobie przetwarzania danych, w tym prawie kontaktu z administratorem danych w powyższych kwestiach pod adresem: iod@mail.umcs.pl”
Wymagane dokumenty należy składać w Sekretariacie Rektora UMCS, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, w zaklejonych kopertach z dopiskiem „dotyczy naboru na stanowisko kanclerza" lub drogą elektroniczną w formie plików pdf na adres e-mail: rektor@umcs.pl w terminie do dnia 10 października 2024 r. do godz. 1400 .
Uniwersytet nie zapewnia mieszkania.
Oferty niespełniające wymagań konkursowych, niekompletne, złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Rozstrzygnięcie konkursu nie skutkuje nawiązaniem stosunku pracy. Uczelnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu bez podania przyczyn. Decyzję o zatrudnieniu podejmuje JM Rektor UMCS.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z siedzibą przy Pl. Marii Curie - Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin (dalej: UMCS) informuje, że dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji tego procesu.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z siedzibą przy Pl. Marii Curie - Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin (dalej: UMCS).
Administrator danych osobowych powołał osobę nadzorującą prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którą można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@mail.umcs.pl .
Osoba przystępująca do rekrutacji ma obowiązek podania danych w zakresie wynikającym z art. 22 1 KP oraz przepisów szczególnych dotyczących zatrudnienia na danym stanowisku. Podanie danych w zakresie szerszym niż wynika to z przepisów jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych są przepisy prawa oraz zgoda, w odniesieniu do danych wykraczających poza obszar wynikający z przepisów.
Na podstawie art. 7 ust. 3 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, w odniesieniu do danych wykraczających poza zakres przewidziany przepisami prawa, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Zgodnie z art. 15-21 oraz art. 77 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego, jak również prawo do przenoszenia danych. Zgromadzone dane osobowe nie będą przedmiotem sprzedaży, ani udostępniania podmiotom trzecim, za wyjątkiem uprawnionych na mocy przepisów prawa, nie będą też przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych, wbrew unormowaniom ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
Dane będą przetwarzane przez UMCS w okresie rekrutacji, zaś w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, do czasu wniesienia ewentualnego sprzeciwu, lub wycofania zgody, a po tym czasie dla celów archiwalnych, zgodnie z procedurami UMCS, jak również dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
Ma Pani/Pan również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podane przez Panią/Pana dane nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
Lublin, dnia 23 września 2024 r.