Specjalista k/m Service Desk

Numer referencyjny
11/2021
Data dodania
11.01.2021
Data ważności
11.02.2021
Rodzaj oferty
Praca stała
Branża
Informatyka/IT
Miejsce pracy
Lublin
Nazwa Firmy
Sii
Profil firmy

Zatrudniając ponad 4000 inżynierów, Sii jest liderem usług IT i inżynierii w Polsce. Realizujemy projekty dla wiodących firm z Polski i z zagranicy. Wspieramy naszych Klientów w zakresie rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą IT, testów, usług service desk, szkoleniowych i inżynieryjnych. Sii Polska powstała w 2006 roku i w ciągu kilku lat z małej jednoosobowej firmy przekształciła się w prężnie działające przedsiębiorstwo, zatrudniające obecnie ponad 4000 specjalistów. Świadczone przez Sii usługi dają naszym klientom większą elastyczność, dzięki czemu mogą szybciej i efektywniej realizować swoje cele biznesowe. Dbamy o to, aby satysfakcja naszych Klientów, a także pracowników była wyższa niż u konkurencji.

Strona www
Wymagania wobec kandydatek i kandydatów
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację z użytkownikami
  • Znajomość usługi MS Active Directory
  • Podstawowa wiedza praktyczna w zakresie rozwiązań IT, urządzeń sieciowych i technologii informatycznych
  • Elastyczność i gotowość do pracy w trybie zmianowym (w godzinach 7-18)
  • Dokładność, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole
Zakres zadań
  • Rejestrowanie zgłoszeń i analiza przyczyn błędnego działania stacji roboczych użytkowników
  • Monitorowanie urządzeń sieciowych oraz podstawowe wsparcie użytkownika w zakresie tematyki sieci
  • Ścisła współpraca z 2 oraz 3 linią wsparcia
  • Czuwanie nad bezpieczeństwem systemów IT
  • Obsługiwanie zgłoszeń w narzędziu ITSM w oparciu o praktyki ITIL
Oferowane warunki
  • Wspaniałe miejsce pracy i społeczność Power People
  • Inspirujące projekty
  • Wsparcie pasji
  • Zespół ekspertów
  • Komfortowe biura i atrakcyjne środowisko pracy
Sposób aplikowania

Oferty pracy