Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
- Wykształcenie średnie, - Dobra znajomość obsługi komputera i programów MS Office (w tym Excel, Word, Outlook), - Mile widziane doświadczenie w obsłudze infolinii, pracy w call center, - Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku, - Chęć uczenia się i samorozwoju, - Umiejętność ustalania priorytetów oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy, - Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, - Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, - Samodzielność w działaniu, - Wysoka kultura osobista,
Zakres zadań
- Obsługa infolinii- odbieranie połączeń przychodzących od Klientów i Agentów - Mailowa obsługa Klienta oraz Agenta, - Obsługa posprzedażowa Klientów, - Rejestracja zgłoszeń oraz nadzór nad terminowością i poprawnością ich realizacji, - Rejestracja aneksów na polisach, - Udzielanie informacji o produktach ubezpieczeniowych, - Rejestrowanie umów, wypowiedzeń, zaświadczeń, - Wsparcie bieżącej pracy działu
Oferowane warunki
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, - Wynagrodzenie stałe + premia, 4700-5300 brutto - Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, - Szkolenia przygotowujące do pracy, - Możliwość rozwoju zawodowego, - Narzędzia niezbędne do pracy, - Pakiet Luxmed - Program kafeteryjny MyBenefit