Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Młodszy opiekun klienta z językiem francuskim (k/m)
Numer referencyjny
212/2025
Data dodania
15.04.2025
Data ważności
31.05.2025
Rodzaj oferty
Praca stała
Branża
Finanse/Ekonomia
Miejsce pracy
Podkarpackie
Nazwa Firmy
MPP Sp.zo.o.
Profil firmy
WMPP | Cyfrowa Foto zapraszamy Cię w niezwykłą podróż do świata, gdzie druk cyfrowy, fotografia i introligatorstwo stają się dziełem sztuki!
Jeśli chcesz wziąć udział w tej fascynującej przygodzie, mamy dla Ciebie wyjątkową okazję!
Nasza marka nPhoto poszukuje Młodszego Opiekuna Klienta (m/k), który umiejętnie połączy zdolności handlowe z pasją do fotografii.
Jeżeli jesteś gotowy/a na to ekscytujące wyzwanie, dołącz do naszego zespołu, gdzie wspólnie kreujemy niezapomniane doświadczenia dla klientów na całym świecie.
• świetnie zarządzasz sobą w czasie, precyzyjnie układając priorytety,
• Twoja pasja do fotografii lub doświadczenie biznesowe na rynku francuskim będą dodatkowym atutem, który chętnie wykorzystamy.
Zakres zadań
Pracując z nami, będziesz:
• nawiązywać kontakty z nowymi profesjonalnymi fotografami, budując trwałe relacje biznesowe, aby lepiej rozumieć ich oczekiwania, angażować się w projekty sprzedażowe, dostosowując ofertę do indywidualnych stylów i wizji fotografów, aby proponować spersonalizowane rozwiązania,
• dbać o zadowolenie klientów, starając się nie tylko dostarczyć produkty zgodne z oczekiwaniami, ale także tworzyć niezwykłe doświadczenia zakupowe, przedstawiać firmę jako kreatywnego partnera na międzynarodowych targach, gdzie razem z fotografami odkrywamy nowe możliwości i inspiracje, łącząc światy sztuki i technologii,
• organizować i uczestniczyć w różnych wydarzeniach marketingowych i PR-owych, takich jak warsztaty, live’y i interaktywne prezentacje, dostarczając fotografom inspirujących doświadczeń związanych z marką i produktami,
• proaktywnie współpracować z zespołami marketingu, obsługi klienta, foto-video, R&D oraz produkcji, aby dostarczać produkty o najwyższej jakości.