Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Europ Assistance Polska powstała w 1996 roku i jest częścią międzynarodowej Grupy Europ Assistance, lidera rynku usług assistance na świecie. Niesiemy pomoc Klientom zarówno w kraju, jak i za granicą, w pięciu głównych obszarach: Dom, Samochód, Podróż, Zdrowie, Concierge. Naszymi Partnerami Biznesowymi są: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, brokerzy, firmy leasingowe, producenci i importerzy samochodów, branża telekomunikacyjna, dostawcy energii i gazu oraz dystrybutorzy sprzętu RTV/AGD. Na co dzień, w imieniu naszych Partnerów, tworzymy programy assistance dopasowane do potrzeb ich Klientów i realizujemy pomoc, dbając o ich jak najlepsze doświadczenia.
Wymagania wobec kandydatek i kandydatów
- Szukasz pracy w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań; - Masz chęć niesienia pomocy naszym klientom; - Jesteś komunikatywny, czujesz się swobodnie w rozmowie telefonicznej; - Jesteś nastawiony na znalezienie rozwiązania problemów a nie na ich mnożenie; - Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz zdobyć takie doświadczenie; - Uważasz się za dobrego organizatora (wyjazdów wakacyjnych, wolontariatu, pomocy innym); - Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne); - Potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe. - Mile widziane: znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków europejskich w stopniu umożliwiającym rozmowę lub napisanie maila do naszych klientów.
Zakres zadań
- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w zakresie organizacji świadczeń medycznych; - Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych; - Organizacja pomocy dla Klientów wynikającej z choroby lub wypadku (wizyty lekarskie, pomoc medyczna, hospitalizacja, transport medyczny); - Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą).
Oferowane warunki
- Praca na podstawie umowy zlecenia lub etatu - do wyboru; - W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Lublinie ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia - możliwość pracy częściowo zdalnej, z elastycznym grafikiem; - Przyjazna atmosferę i brak niezdrowej rywalizacji; - Przełożony, który jest blisko swoich pracowników; - Szkolenia przygotowujące do pracy oraz wsparcie podczas wykonywania codziennych zadań; - Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną; - Comiesięczny dodatek finansowy za komunikatywną znajomość jednego z następujących języków obcych: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski; - Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty); - Wiele inicjatyw pracowniczych (konkursy, projekty międzydziałowe); - Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie; - Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.