Doradca klienta (k/m)

Numer referencyjny
364/2020
Data dodania
12.05.2020
Data ważności
12.06.2020
Rodzaj oferty
Praca stała
Branża
Obsługa klienta
Miejsce pracy
Lubelskie
Wymagania wobec kandydatek i kandydatów
  • doświadczenia w pracy w telefonicznej obsłudze klienta,
  • umiejętności komunikacyjnych i poprawnego wypowiadania się,
  • chęci do nauki, zdobywania nowych kompetencji oraz gotowości do ciągłego rozwoju,
  • umiejętności zadawania trafnych pytań i uważnego słuchania,
  • umiejętności budowania relacji z klientami,
  • znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • możliwości rozpoczęcia pracy 08.06.20.
Zakres zadań
  • obsługiwanie infolinii informacyjnej (ruch przychodzący i wychodzący),
  • połączenia telefoniczne, mailowe i chatwspieranie klienta w zakresie produktów oferowanych w ramach flagowych projektów Polskiego Funduszu Rozwoju,
  • udzielanie informacji zgodnie z przyjętymi standardami,
  • dbanie o najwyższą jakość obsługi i budować dobre relacje z klientami,
  • realizacja ambitnych celów,
  • udział w szkoleniach,
  • budowanie pozytywnego wizerunku organizacji.
Oferowane warunki
  • stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę, pełny etat,
  • elastyczne godziny pracy (pomiędzy 8-10 a 16-18),
  • oprócz wynagrodzenia podstawowego - premie miesięczne,
  • wpłaty pracodawcy do PPK na poziomie 4%,
  • opiekę medyczną,
  • dofinansowanie na przejazd do pracy komunikacją miejską,
  • ubezpieczenie na życie,
  • system kafeteryjny myBenefit.
Sposób aplikowania

Oferty pracy