specjalista/tka ds. obsługi klienta

Numer referencyjny
141/2021
Data dodania
17.02.2021
Data ważności
17.03.2021
Rodzaj oferty
Praca stała
Branża
Obsługa klienta
Miejsce pracy
Cała Polska
Nazwa Firmy
Manpower
Profil firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: Talent Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.

Dane kontaktowe

Olga Wojtyczek, olga.wojtyczek@manpower.pl

 

Wymagania wobec kandydatek i kandydatów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B2
  • znajomość języka polskiego niewymagana
Zakres zadań
  • obsługa klienta online za pośrednictwem chatu, maila, telefonu
  • udzielanie klientom pomocy i rozwiązywanie bieżących problemów
  • dyspozycyjność do pracy zmianowej od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-24
  • praca 5 dni w tygodniu po 8 godzin
Oferowane warunki
  • możliwość pracy w pełni zdalnej z każdego miejsca na świecie
  • praca na pełen etat na umowę o pracę
  • po roku efektywnej współpracy umowa na czas nieokreślony
  • stawka 23,50zł/h brutto
  • premia w wysokości 833zł za każdy pełny miesiąc przepracowany
  • dodatek za pracę zdalną w wysokości 87,50zł miesięcznie
  • grafik ustalany na cały miesiąc, podawany na 7 dni przed rozpoczęciem miesiąca
  • pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport
Sposób aplikowania

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV na adres: olga.wojtyczek@manpower.pl 

Oferty pracy