Praktyki zawodowe - Analityk Sprzedaży – Dział Obsługi Klienta (k/m)

Numer referencyjny
55/2022
Data dodania
14.01.2022
Data ważności
31.03.2022
Rodzaj oferty
Praktyka bezpłatna
Branża
Finanse/Ekonomia
Obsługa klienta
Miejsce pracy
Lublin
Nazwa Firmy
SuperDrob
Profil firmy

Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu, działająca w sektorze FMCG, która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy.

Dane kontaktowe
Strona www
Wymagania wobec kandydatek i kandydatów

• status studenta z obszaru ekonomii lub zarządzania,
• zainteresowanie tematyką analizowania danych,
• umiejętność analitycznego myślenia,
• bardzo dobre wyniki na studiach,
• komunikatywność,
• umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel na poziomie zaawansowanym).

Zakres zadań

• bieżące wsparcie w realizacji zadań Działu Obsługi Klienta,
• przygotowywanie danych w ramach procesów, analiz i podsumowań w ramach realizowanych projektów,
• przygotowywanie prognoz i analiz dotyczących planowania sprzedaży, analiza danych,
• udział w monitorowaniu wyników sprzedaży oraz wskaźników biznesowych.

Oferowane warunki

• praktyki w stabilnej firmie z tradycjami,
• możliwość zatrudnienia po odbyciu praktyki zawodowej w formie płatnego stażu,
• możliwość zdobycia doświadczenia w środowisku ekspertów w dużej firmie z branży FMCG,
• elastyczny czas odbywania praktyk umożliwiający połączenie ze studiami,
• dedykowanego opiekuna praktyk,
• możliwość odbywania praktyk w trybie hybrydowym,
• pyszną kawę,
• miłą i przyjazną atmosferę.

Sposób aplikowania

Oferty pracy