Lubelski Wzór 2019 - odsłona dla projektantów i przedsiębiorców

Lubelski Wzór 2019 to piąta jubileuszowa edycja największej we wschodniej Polsce konferencji kreatywnej łączącej design z biznesem. Celem wydarzenia jest integracja środowisk twórczych i biznesowych. Dzięki warsztatom, spotkaniom oraz panelom dyskusyjnym projektanci poznają oczekiwania i potrzeby biznesu, a przedsiębiorcy dowiedzą się, jak branża kreatywna może przyczynić się do wzrostu konkurencyjności ich firmy na rynku. Jednym ze współorganizatorów wydarzenia jest pracownik Instytutu Sztuk Pięknych UMCS, mgr Michał Ćwiek.

Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 22–23 listopada i będzie organizowana we współpracy z Centrum Spotkania Kultur w Lublinie oraz przy wsparciu Miasta Lublin.

Najszerzej reprezentowane segmenty projektowania na wydarzeniu to: architektura, wzornictwo, branding, projektowanie wnętrz, multimedia, projektowanie gier i komunikacja.

Podczas ostatnich edycji w wydarzeniu wzięło udział sumie ponad 2100 uczestników.

Tegoroczna edycja podzielona jest na 6 bloków tematycznych: architektura, wnętrza, wzornictwo, branding, gry i digital. Dwudniowe wydarzenie obejmie 8 prelekcji, 12 prezentacji w formie case study, 4 warsztaty oraz networking.

W programie między innymi:

  • case study:
    • Branding - jak realizowany był projekt profesjonalnego komunikatora biznesowego, Cisco Spark & Ollestudio, Piotr Płoch
    • Wzornictwo - „Twistair 2.0 - dwuosobowy wiatrakowiec w układzie tandem”, Trendak Aviation & 2sympleks
    • Gry - „Witamy w erze rozszerzonej rzeczywistości!”, Patryk Gałach
    • Wnętrza - „Dzień dobry, poproszę lokal”, Michał Ćwiek, Mateusz Kunkiewicz
    • Digital - „GoodYear - ewolucja wykorzystania animacji 3D w działaniach marketingowych na przestrzeni ostatnich 4 lat”, Katarzyna Koguciuk, Jacek Lamont
  • prelekcje:
    • „Gra w szukanie klientów - co się sprawdza, a co (zaskakująco) nie w świecie pojedynczego konsultanta?”, Grzegorz Olifirowicz
    • „Klient w centrum uwagi” - jak w różnych branżach w praktyce wygląda stawianie klienta w centrum uwagi oraz jak idee #servicedesign i #customerexperience mogą pomóc w tym działaniu, Piotr Wojciechowski
    • „Jak kreować kreatywnych?”, Diana Ciszewska
  • warsztaty:
    • „Jak zbudować efektywny oraz innowacyjny model biznesowy w branży kreatywnej?”, Jacek Lipski
    • „Poznaj potrzeby swojego klienta”, Kamil Skałecki
    • „Projektowe storytelling - wstęp do procesu D3”, Aleksandra Chuchro
    • Fotografia produktowa, Paweł Waga

Wydarzenie zwieńczy uroczysta Gala Architektury i Designu wraz z koncertem, na której zostanie wręczona statuetka w dwóch kategoriach „Projektant” i „Przedsiębiorca”, honorująca wzorcowe procesy współpracy.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja internetowa. Na warsztaty zamknięte obowiązuje dodatkowa rejestracja.

Więcej informacji:


Fundacja LuCreate

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Rozwoju Designu LuCreate skupiająca lokalnych projektantów z dziedzin takich jak: architektura, wzornictwo, projektowanie wnętrz, grafika, multimedia i komunikacja. Celem LuCreate jest rozwój środowiska kreatywnego poprzez budowanie relacji między projektantami a środowiskiem biznesu, sztuki oraz społeczności lokalnych. Swoje działania realizuje m.in. poprzez działalność projektową, głównie na rzecz miasta Lublin, a także poprzez organizowanie wydarzeń oraz szkoleń branżowych. Fundacja jest współautorem oficjalnej strategii rozwoju przemysłów kreatywnych w Lublinie na najbliższe 10 lat.

LuCreate to najlepiej rozpoznawalny ośrodek zajmujący się designem na Lubelszczyźnie wg raportu wykonanego w ramach projektu Regional Creative Industries Alliance na zlecenie Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Lublin (grudzień 2018).

    Aktualności

    Autor
    Renata Gogol
    Data dodania
    18 listopada 2019