Komentarze eksperckie

Nic pod prąd – uczmy się zgodnie z naturą naszej pamięci....
26.04.2023

Nic pod prąd – uczmy się zgodnie z naturą naszej pamięci. Komentarz ekspercki

Zapraszamy do zapoznania się z komentarzem eksperckim dr Anny Grabowiec z Katedry Pedeutologii i Edukacji Zdrowotnej na Wydziale Pedagogiki i Psychologii UMCS na temat sposobów efektywnego uczenia się, dopasowanych do natury ludzkiej pamięci. Tekst... więcej
Ochrona obszarów cichych - komentarz ekspercki
24.04.2023

Ochrona obszarów cichych - komentarz ekspercki

Z okazji przypadającego 25 kwietnia Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem zapraszamy do zapoznania się z komentarzem eksperckim dr hab. Sebastiana Bernata, prof. Uczelni z Katedry Gospodarki Przestrzennej w Instytucie Geografii... więcej
Perspektywy rozwoju sztucznej inteligencji - komentarz
19.04.2023

Perspektywy rozwoju sztucznej inteligencji - komentarz

Sztuczna inteligencja (AI) na stałe zagościła w naszej rzeczywistości. Temat ten wzbudza wiele kontrowersji i zmusza do refleksji. Czym jest słaba i silna AI? Jakie są perspektywy jej rozwoju i wynikające z tego szansy oraz zagrożenia? Zapraszamy do... więcej
Komentarz ekspercki o trudnościach w uczeniu się dzieci
17.04.2023

Komentarz ekspercki o trudnościach w uczeniu się dzieci

"Trudności w uczeniu się, czyli dziecko zagubione w gąszczu informacji" - to temat najnowszego komentarza eksperckiego autorstwa dr Marzeny Kowaluk-Romanek z Katedry Pedeutologii i Edukacji Zdrowotnej Instytutu Pedagogiki UMCS. Czym są i jak rozpoznać... więcej
1