Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Jak z pozornie niewinnego posta rodzi się kryzys? Kiedy hejt staje się viralem? Odpowiedzi na te pytania możecie poznać podczas drugiej edycji ogólnopolskiej konferencji naukowej pt. Social Media Social Students – Kryzysy wizerunkowe w erze cyfrowej.
Termin: 13 czerwca 2025 r. w godzinach 9.00 - 16.00 Miejsce: hybrydowo, na Wydziale Politologii i Dziennikarstwa UMCS (ul. Głęboka 45, Lublin) oraz na platformie MS Teams
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
To konferencja dla osób, którzy chcą wiedzieć, co naprawdę dzieje się za kulisami internetowych burz. Wydarzenie jest poświęcone dynamicznie zmieniającemu się światu mediów społecznościowych i wyzwaniom, jakie stawiają one przed osobami publicznymi i markami. W centrum uwagi znajdą się między innymi strategie zarządzania kryzysem wizerunkowym w social mediach, błędy w komunikacji marek a reakcje internautów, kryzysy influencerów i wiele innych. Wydarzenie łączy naukową refleksję z praktycznymi doświadczeniami, tworząc przestrzeń do rozmowy o błędach, lekcjach i cyfrowej odporności. Organizatorem wydarzenia jest Koło Naukowe Public Relations UMCS.
Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do udziału i śledzenia szczegółów na mediach społecznościowych organizatora i w wydarzeniu na Facebooku.
Zgłoszenia: Wydział Politologii i Dziennikarstwa |