Jak opakowanie oddziałuje na konsumentów? Komentarz ekspertki UMCS

„Zmniejszanie opakowań przy braku zmiany ceny jest jedną z powszechniejszych praktyk, która ma na celu m.in. radzenie sobie z rosnącą inflacją. Mało dociekliwy konsument nie zauważy, że wielkość produktu się zmieniła, natomiast będzie zadowolony, że poziom cen nie uległ zmianie.” Jak opakowanie może wpływać na nasze decyzje zakupowe i czy możemy się przed tym wpływem chronić? Jakie zabiegi stosują producenci, a jakie strategie zakupowe są charakterystyczne dla konsumentów? Zapraszamy do zapoznania się z komentarzem eksperckim dr Moniki Ratajczyk z Katedry Metod Badawczych Zarządzania UMCS.

Tekst powstał w ramach inicjatywy Centrum Prasowego UMCS pn. „Okiem eksperta” - specjaliści z naszej uczelni tworzą komentarze eksperckie, opinie, analizy i prognozy branżowe związane z ich zainteresowaniami badawczymi.

Treść komentarza, z którego mogą Państwo korzystać (z zaznaczeniem autora oraz uczelni) znajduje się w załączniku oraz jest dostępna pod linkiem: https://www.umcs.pl/pl/komentarze-eksperckie,22097,opakowanie-dobry-czy-zly-doradca-komentarz-ekspercki,115383.chtm?token=c053191dcd43404f308c5b9e6135b32a

 

 

    Informacje prasowe

    Data dodania
    12 kwietnia 2022