Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Raport na podstawie wyników cyklicznego badania potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej. Ma pomóc w opracowaniu rekomendacji usług rozwojowych dla tego sektora.
Badanie zostało przeprowadzone wśród pracodwaców i pracowników sektora komunikacji marketingowej. Raport pokazuje obszary szkoleniowo rozwojowe, które zostały wyszczególnione na podstawie odpowiedzi pracodawców. Odpowiedzi te dotyczyły tego w jakich obszarach chcieliby szkolić pracowników. Z drugiej strony zapytano także pracowników o to w jakich aspektach oni chcieliby się szkolić.
Głównym celem badania było zidentyfikowanie potencjału szkoleniowo rozwojowego w branży. Co ma posłużyć m. in. do przygotowania rekomendacji usług rozwojowych dla sektora komunikacji marketingowej, które będą dofinansowane w ramach środków publicznych.
Wśród pracodawców będących respondentami w ramach badania można znaleźć podmioty typu agencje digitalowe i reklamowe, wydawcy, reklamodawcy, domy mediowe, a także marketerzy. Pracownicy z kolei reprezentowali głównie działy marketingu, strategii, digital oraz client service.
Raport został opublikowany 25 maja 2020 roku. Dodatkowe informacje na temat publikacji i pełny raport można znaleźć na stronie https://www.parp.gov.pl/component/content/article/61498:wplyw-pandemii-na-kompetencje-marketingowe-raport-sektorowej-rady-ds-kompetencji-sektora-komunikacji-marketingowej
(Opis na podstawie Raportu i strony parp.gov.pl)