Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
11. Raport GEM Polska podsumowujący wyniki kolejnej edycji międzynarodowego projektu badającego postawy przedsiębiorcze Polaków na tle innych. Raport został opracowany na podstawie danych z badań GEM za lata 2011–2021, przeprowadzonych przez Global Entrepreneurship Research Association przy współpracy zespołów badawczych z poszczególnych państw świata.
Informacje na podstawie strony gov.pl i Raportu:
W Raporcie znajdują się informacje o zachowaniach i aspiracjach przedsiębiorczych Polaków, a także nastawieniu polskiego społeczeństwa do przedsiębiorczości. W Publikacji można odnaleźć także ocenę uwarunkowań powstawania i rozwoju przedsiębiorstw w naszym kraju.
Osobny rozdział został też poświęcony startupom i determinantom ich wzrostu.
Dodatkowymi wątkami w Raporcie są: cyfryzacja przedsiębiorstw, zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna firm. Znaleźć można tam też informacje na temat wpływu pandemii na działalność przedsiębiorstw, politykę rządu i startupy.
W Opracowaniu znalazły się też m. in. informacje na temat uwarunkowań rozwoju przedsiębiorczości kobiet wzbogacone dodatkowo o ocenę warunków do prowadzenia działalności przez kobiety.
Więcej informacji i Raport do pobrania na stronie https://www.parp.gov.pl/component/publications/publication/gem-polska-2022-raport-z-badania-przedsiebiorczosci
(opis na podstawie parp.gov.pl i Raportu)