Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Hej, Awanturniku! Tak, o Tobie mowa. Grasz w RPGi? Tak, w te papierowe. Szukasz Mistrza Gry i doborowej kompanii? Zasiądź z nami przy ogniu, chwyć kartę postaci, rzuć kości i zanurz się w opowieści.
Mroczne tajemnice, świąteczne misje i wciągające historie czekają na wszystkich miłośników dobrej zabawy i emocjonujących opowieści. Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy i zapisz się na sesje, które najbardziej Cię interesują!
Harmonogram Sesji RPG:
3.12 - "7 dziwów świata"
System: Zew Cthulhu 7 ed.
Prowadząca: Natalia “Lis” Wojtyła
Godzina: 16:00
Opis: Mrok i pustka… A potem wybuch i powstał cały znany i nieznany wszechświat. Tak uczono na lekcjach fizyki, katolicy twierdzili, że świat powstał w 7 dni, Grecy że świat powstał z chaosu. Prawda była jednak zupełnie inna i opierała się o 7 cudów świata. A wy drodzy badacze zostaliście wybrani, by poznać tę tajemnicę i postarać się nie zwariować.
Triggery: alternatywne rzeczywistości, groza, horror
Limit graczy: 4
Zapisy
4.12 - "Przymierze Sprawiedliwych VII"
System: Ostrza w Mroku
Prowadzący: Igor Juraszewski
Godzina: 16:00
Opis: Nasza paromiesięczna kampania zbliża się do końca! Co zdarzy się kolejnej nocy na ulicach Doskvol?
Triggery: przemoc, używki, przestępczość
Limit graczy: 4
Zapisy: zamknięte
6.12 - "Chuligański Start-up: Jak uratować Święta?"
System: Panic at the Dojo
Prowadzący: Szymon Suteniec
Godzina: 16:00
Opis: W małym, zaśnieżonym mieście gang „Szmaragdowy Krampus” planuje ukraść wszystkie prezenty bożonarodzeniowe, by zniszczyć ducha Świąt. Na ich drodze staje grupa lokalnych chuliganów – nieco nieokrzesanych, ale zdeterminowanych, by uratować miasto przed smutkiem i rozpaczą. Gracze wcielają się w tych chuliganów, którzy staną przed wyzwaniem obrony miasta. Czekają ich starcia z gangiem na zaśnieżonych ulicach, pościgi przez dachy i skradanie się w mrocznych zakamarkach. To ich szansa, by stać się bohaterami i ocalić magię Świąt!
Triggery: wulgarny język, przemoc
Limit graczy: 4
Zapisy
10.12 - "Zjawa to czy Nocna Mara?"
System: Warhammer Fantasy Roleplay 4 ed.
Prowadzący: Kacper „Kinaj” Janik
Godzina: 17:00
Opis: Zjawa to czy Mara Nocna? Wczoraj wieczorem na pograniczu wioski - dokładniej nad Hobokiem - zauważono enigmatyczną kobietę. Ubrana była cała w szare, połyskujące, niepokojące szaty. Miała ze sobą koszyk wielkich prześcieradeł o takiej samej właściwości jak jej ubrania, a jej oczy od czasu do czasu błyszczały na żółto – wywołując u obserwatorów ciarki na plecach, jakby coś ich mroziło. Jednak jeśli ktokolwiek próbował się zbliżyć na więcej niż kilkadziesiąt metrów, kobieta wstawała, wystraszona zabierała koszyk i zaczynała nienaturalnie szybko biec w stronę lasu… dokładniej w stronę Ruin na Wyjących Wzgórzach. Co się dzieje w ruinach? Słyszeliście dawno temu, że tamtejszy zarządca wioski - Kapitan Meinolf Lerche - został rozszarpany na strzępy, ale historia milczy o sprawcach. Czyżby Kapitan był okrutnikiem, którego pomścili poddani? A może to dzieło Zwierzoludzi lub Kultystów Chaosu? Cokolwiek to jest, stanowi zarówno zagrożenie, jak i szansę dla waszej małej społeczności.
Triggery: Świat Warhammera (dark fantasy), nieumarli, choroby, ubóstwo, klimat grozy
Limit graczy: 6
Zapisy
11.12 - "Pomocnicy Świętego Mechinisty Mikolariusa"
System: The Regiment 2.1
Prowadzący: Kacper “Gaspar” Szpanko
Godzina: 16:00
Opis: Na wiecznie skutej lodem planecie Biegun P działa dobrze prosperująca Fabryka Adeptus Mechanicus, specjalizująca się w produkcji cywilnej. Ale czemu nas interesuje? Zadaniem Bieguna P jest raz w roku na Sanguinalia (wcale nie Bożenarodzenie) dostarczyć prezenty i poprawić morale wszystkich żołnierzy walczących na frontach Imperium. Jednak w tym roku wydarzyła się tragedia! Ktoś ukradł prezenty z magazynów! Zadaniem waszego oddziału będzie odnalezienie złodziei prezentów i ukaranie ich w imieniu Imperatora!
Triggery: lekka przemoc
Limit graczy: 4
Zapisy
17.12 - "Sen o wiośnie"
System: Mausritter
Prowadzący: Daniel “Wilk” Legut
Godzina: 16:00
Opis: Wioska Podpieniek przygotowuje się do zimy. Wszystkie myszy ochoczo pracowały całą jesień, aby być przygotowane na nadchodzący mróz i śnieg. Zanim jednak te nadejdą, Starszy ma dla was zadanie. Jako najodważniejsze myszy w wiosce, musicie sprawdzić okolicę: czy stary Don dalej walczy z żabami? Czy szczury podkopują się do zapasów? Tyle pytań, a tylko wy możecie przynieść odpowiedzi, które pozwolą wam oraz całej wiosce spokojnie zakopać się pod śniegiem i śnić o wiośnie.
Limit graczy: 4
Zapisy
18.12 - "Wyspa spowita mgłą"
System: Agon
Prowadzący: Jakub “Qubcio” Ładosz
Godzina: 17:00
Opis: Długie tygodnie spędzone na otwartym morzu dają się wam i waszej załodze we znaki. Zapasy się kończą, a ludzie tracą powoli nadzieję. Nawet nie wiecie, kiedy wokół was świat został schowany za gęstą mgłą, a na horyzoncie widzicie powoli wyłaniającą się wyspę. Waszą załogę przepełnia nadzieja, a was? Bogowie bacznie przyglądają się waszej podróży. Zbudujecie swoją legendę i staniecie pośród nich w chwale? A może tylko zostaniecie ich pośmiewiskiem? Wszystko zależy od waszych decyzji i czynów, które zapiszą się w pamięci ludzi i bogów.
Triggery: mitologia, rywalizacja, starożytne tajemnice
Limit graczy: 5
Zapisy
20.12 - "Barszcz z uszkami… kostkami!"
Godzina: 17:30
Opis: Ostatnie spotkanie w tym roku, nie będziemy widzieć się aż do nowego roku. I co począć? Zintegrować się na zapas! Wpadajcie na nasze NIE wigilijne spotkanie z barszczem i kostkami. Porozmawiamy o planach na nowy rok, powspominamy, co się działo przez ostatnie miesiące. A kto wie? Może wpadnie nawet jakiś zbłąkany wędrowiec i wciągniemy go do naszej doborowej kompanii.
Nie przegapcie tych wyjątkowych wydarzeń! Dołączcie do nas i zakończcie ten rok z dawką przygód, śmiechu i integracji!