Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Myśleliście kiedyś może o tym, co wspólnego ma ze sobą Public Relations i popkultura? Jaki obraz PR tworzy popkultura i ile jest w nim prawdy? Jeśli tak, zapraszamy na spotkanie z Luizą Jurgiel-Żyłą – ekspertką ds. komunikacji, wspólniczką agencji Flynn, laureatką nagrody Lwy PR oraz byłą prezeską Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Prezentacja naszej gościni pt. “Od Kate Foster, przez Shiv Roy, do Olivii Pope: Ile prawdy o karierze w PR pokazuje popkultura” pozwoli nam lepiej zrozumieć wizję tej branży, jaką kreuje popkultura.
Termin: 26 listopada br., godz. 13.00 Miejsce: aula A.1.16 - Wydział Politologii i Dziennikarstwa UMCS (ul. Głęboka 45, Lublin) Wstęp wolny. O naszej gościni:Pani Luzia ma 15-letnie doświadczenie w PR dla branży nieruchomościowej, telewizyjnej i medycznej. Obecnie jest partnerką zarządzającą w Agencji Flynn, a także kieruje działem marketingu w firmie CliniNote, gdzie zajmuje się globalną ekspansją marki. Wcześniej pracowała dla firm takich jak Newmark Polska, Cresa Polska czy Cushman&Wakefield. Swoją karierę rozpoczęła w First Public Relations jako praktykantka, wspinając się po szczeblach kariery aż do funkcji dyrektorki. Prowadziła kampanie PR dla takich marek jak Cartoon Network, CNN International, TCM, History czy Lifetime. Swoją pasję do PR rozwija również poprzez działanie w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations, którego jest honorowym członkiem i gdzie przez 4 lata pełniła funkcje prezeski. Laureatka nagrody im. Andrzeja Stolarczyka. Organizatorem spotkania jest Koło Naukowe Public Relations UMCS. |