Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Zapraszamy do udziału w ekscytującym i transformującym doświadczeniu w BIP dla studentów: „Matematyczne rozwiązywanie problemów zrównoważonego rozwoju”! Program ten zapewnia wyjątkową okazję do zastosowania metod matematycznych i statystycznych w rzeczywistych wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem, wyposażając Cię w cenne umiejętności rozwiązywania problemów, aby wywrzeć pozytywny wpływ.
Czego się nauczysz:
- Praktyczne zastosowanie matematyki - dowiesz się, jak używać metod matematycznych do rozwiązywania rzeczywistych problemów.
- Umiejętności rozwiązywania problemów - identyfikacja i zastosowanie odpowiednich metod dla różnych wyzwań
- Biegłość w oprogramowaniu - zdobądź praktyczne doświadczenie ze specjalistycznymi narzędziami do analizy i oceny
- Interpretacja danych - rozwijanie umiejętności skutecznej analizy wyników i przedstawiania znaczących wniosków.
Dlaczego warto wziąć udział?
- Angażujące środowisko uczenia się - doświadcz innowacyjnego uczenia się poprzez interaktywne działania
- Poznaj inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju - odwiedź centrum zrównoważonego rozwoju i dowiedz się o jego inicjatywach na rzecz świadomości ekologicznej
- Doświadczenie społeczne - nawiąż kontakt z innymi studentami i weź udział w działaniach społecznych, aby poprawić swoje ogólne wrażenia.
Aby dołączyć, nie jest wymagana wcześniejsza znajomość analizy danych ani programowania!
Harmonogram programu:
Sesja online: 15 października
Sesje na miejscu: 17-21 listopada
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zalecana jest wczesna rejestracja.
Jak się zgłosić?
Skontaktuj się z koordynatorem wydziałowym programu Erasmus lub Biurem Erasmusa UMCS, aby uzyskać szczegółowe informacje i uzyskać zgodę na udział.
Termin składania wniosków: Do ogłoszenia
For english version of this text CLICK HERE.