Konferencja KulTube 2.0 Czas Youtuberów (obrady 7-9 grudnia)

Studenckie Koło Naukowe Cyberkultury działające przy Instytucie Kulturoznawstwa UMCS zaprasza na obrady konferencji naukowej zatytułowanej "KulTube 2.0 - Czas Youtuberów", która odbędzie się w dniach 7-9 grudnia 2016 r.

PROGRAM WYDARZENIA

7 grudnia 2016 r.

Mała Sala Widowiskowa Inkubatora Medialno-Artystycznego w Akademickim Centrum Kultury UMCS "Chatka Żaka" (Lublin, ul. Idziego Radziszewskiego 16).

Godzina

Rozgrywki gier

10:00 – 17:30

NeverLight

Gry: konsole, kinnect oraz planszówki – a jakie?
Niespodzianka! ;)

Program wystąpień

08:30 – 14:00

Rejestracja uczestników

09:00 – 09:10

Uroczyste otwarcie konferencji

09:10 – 09:30

dr Radosław Bomba UMCS
Teoria kultury w perspektywie YouTube'a

09:30 – 09:50

mgr Anna Prończuk-Omiotek UMCS
YouTube - case studies prawidłowego i nieprawidłowego wykorzystania w biznesie

09:50 – 10:10

mgr Joanna Marszalec UMCS
Jak połączyć opłacalne z przyjemnym? - recenzje gier planszowych na przykładzie Game troll TV

10:10 – 10:30

mgr Bartosz Pietrzyk UMCS
Bold and Beautiful, czyli moda na sukces YouTuberów

10:30 – 10:50

Agnieszka Banaś Uniwersytet Opolski
Moda, lifestyle, triki makijażowe według wybranych Youtuberek

10:50 – 11:10

Dyskusja

11:10 – 11:20

Przerwa kawowa

11:20 – 11:40

mgr Mateusz Rogalewicz Uniwersytet Opolski
YouTube, a Twitch.tv w kontekście konkurencji o uwagę środowiska eSportowego

11:40 – 12:00

mgr Anna Jaczyńska Uniwersytet Gdański
Epidemia YouTube

12:00 – 12:20

mgr Magdalena Szulc Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
Kreowanie wizerunku przez Youtuberów w perspektywie nowej genologii multimedialnej

12:20 – 12:40

mgr Damian Siebieszuk Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny
w Siedlacach
Czy YouTube może nauczyć historii? Media strumieniowe jako źródło naukowe

12:40 – 13:00

mgr Katarzyna Lutka UMCS
Polityk Youtuber?

13:00 – 13:20

mgr inż. Stanisław Skulimowski Politechnika Lubelska
Ławica widzów i rekiny widoczności - jak Youtube zmienił naszą percepcję informacji na przykładzie branży gier elektronicznych

13:20 – 13:40

Dyskusja

13:40 – 14:40

Przerwa obiadowa

14:40 – 15:20

Wik and Kuba

15:20 – 16:00

LukasTV

16:00 – 16:20

Prezentacja Dakkann

16:20 – 16:40

mgr Anna Dobrowolska Politechnika Lubelska
Edukacja przyszłości - rozwój własny z wykorzystaniem YouTube'a

16:40 – 17:10

Dyskusja

17:10 – 17:20

Uroczyste zamknięcie konferencji

 

8 grudnia 2016 r.
BarCamp
Mała Sala Widowiskowa Inkubatora Medialno-Artystycznego w Akademickim Centrum Kultury UMCS "Chatka Żaka" (Lublin, ul. Idziego Radziszewskiego 16).

Godzina

Lublin GameDev BarCamp #8

18:00 – 18:10

Rozpoczęcie BarCampu

18:10 – 18:20

Łukasz Żmudziak
Panorama GameDevowa

18:20 – 19:00

Piotr Urbański
Testy automatyczne w Unity: czy robić i dlaczego tak?

19:00 – 19:45

Damian Gasiński
Marketing swojej pierwszej gry przy zerowym budżecie

19:45 -20:00

Konkurs z niespodzianką

20:00

Zakończenie i after w Le'Żaku

 

9 grudnia 2016 r.
After Konferencji

PI X DRZWI, Aleje Racławickie 6

    Aktualności

    Autor
    Urszula Kurzątkowska
    Data dodania
    2 grudnia 2016