Zaproszenie na warsztat online z PKO Bankiem Polskim

Dzień dobry w pracy! Przeloguj się na silne strony z PKO Bankiem Polskim.

Spotkaj się z ekspertami PKO Banku Polskiego. Weź udział w warsztacie i porozmawiaj o możliwościach pracy, jakie oferujemy.

Porozmawiamy o tym dlaczego warto koncentrować się na naszych talentach i tym, co już robimy dobrze, a nie tylko na korygowaniu błędów.

Podpowiemy, jak znaleźć swoje talenty i przekształcić je w silne strony, a przede wszystkim jak wykorzystać je w codziennym działaniu i planowaniu kolejnych kroków na ścieżce zawodowej.

Nie zabraknie inspirujących przykładów i wskazówek.
Dołącz do nas.

Dowiedz się więcej o możliwości pracy oraz co zyskasz pracując w PKO Banku Polskim. To świetna okazja, by z pierwszej ręki dowiedzieć się, jak pracuje się w naszym lubelskim zespole Contact Center. W trakcie rozmowy dowiesz się więcej o pracy u nas bezpośrednio od osób, które już są częścią zespołu. .

Nie czekaj, zgłoszenia trwają do 21 stycznia.

Zapisz się już dziś! KLIKNIJ TUTAJ

Warsztat odbędzie się 25 stycznia 2021 o 17:00 w formule online. Czas trwania warsztatu to maksymalnie 1,5h.

Prowadząca Warsztat
Małgorzata Barszcz – Chlebińska - Ekspert HR. Trener. Coach. Psychopedagog kreatywności. Z bankowością związana od 14 lat, ze szkoleniami i rozwojem pracowników od zawsze. Obecnie dba o pozytywne doświadczenia pracowników PKO Banku Polskiego a także pracuje nad budowaniem ich zaangażowania. Jeśli szkoli to najczęściej z efektywnej komunikacji, wystąpień publicznych, asertywności oraz kreatywności. Ma za sobą tysiące godzin na sali szkoleniowej w roli trenera wewnętrznego Biura Maklerskiego PKO BP prowadząc szkolenia dla sieci sprzedaży w Punktach Obsługi Klienta, doskonalące umiejętności związane ze sprzedażą, osiąganiem celów, obsługą Klienta, budowaniem długotrwałych relacji. W codziennej pracy dba o przyjazną atmosferę, wzajemne zaufanie, wymianę doświadczeń i twórczy zapał. Na sali szkoleniowej kieruje się zasadą W. Disneya: „Wolę bawić ludzi z nadzieją, że się czegoś nauczą, niż uczyć z nadzieją, że się dobrze bawią”.

Prowadzące Spotkanie
Sylwia Chudziak – Menedżer Zespołu z powołania i wyboru. Pracuje w PKO Banku Polskim 1999 roku. Przez pierwsze 4 laty zdobywała doświadczenie w obsłudze Klienta w 2 Oddziale w Lublinie. Następnie dołączyła do Teamu Inteligo już w Contact Center. Przez kolejne 2 lata pracowała z Klientem Inteligo oraz Klientami Obligacji Skarbu Państwa. Podejmując się nowych wyzwań objęła stanowisko Kierownika Sekcji, a obecnie jest menedżerem zespołu w Rzeszowie. Mój zespół pracuje w 2 lokalizacjach (Lublin/Rzeszów).

Anna Gajowiak - Menadżer Zespołu. Pracuje z zespołem 150 osób z dwóch miast Lublina i Rzeszowa. Odpowiadam za obsługę klientów dzwoniących do CC i realizację celów sprzedażowych i jakościowych. Najważniejsza w jej pracy jest współpraca z ludźmi – codziennie uczy się od nich czegoś nowego i dzieli się posiadaną wiedzą.

 

    Aktualności

    Data dodania
    18 stycznia 2022