Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Szanowni Państwo,
w związku z kontynuacją prac nad wielowymiarową strategią rozwoju marki i komunikacji UMCS rozpoczynamy badania dotyczące komunikacji wewnętrznej. Diagnoza dotyczy jej silnych i słabych stron na obecnym etapie rozwoju uczelni.
Komunikacja wewnętrzna Uniwersytetu to wszystkie ważne informacje oraz inne treści związane z życiem Uczelni. To wszystkie strony www, z których Państwo korzystają, e-maile, systemy wspierające pracę, newslettery, wydawnictwa, czy też uczelniane media społecznościowe - zarówno te ogólnouniwersyteckie, jak i wydziałowe. To także bezpośrednie rozmowy, telefony, spotkania.
Ankieta, realizowana przez Instytut Rozwoju Szkolnictwa Wyższego (IRSW) na zlecenie naszego Uniwersytetu, jest w pełni anonimowa. Zachowana zostanie poufność adresu e-mail i wszystkich danych indywidualnych. Platforma ankietowa SurveyLab jest narzędziem dostępnym wyłącznie dla wąskiego zespołu IRSW jako doradcy zewnętrznego.
Prosimy o wypełnienie ankiety do 16 lutego. Po tym terminie ankieta nie będzie dostępna.
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań dotyczących realizacji badania prosimy o kontakt z Elżbietą Maksym z LubMAN UMCS (e-mail: elzbieta.maksym@mail.umcs.pl).
W sprawach merytorycznych i technicznych związanych z badaniem proszę kontaktować się z Mariuszem Lorencem z IRSW (e-mail: m.lorenc@irsw.pl).
Bardzo dziękujemy za poświęcony czas, rzetelne odpowiedzi i Państwa cenne spostrzeżenia.
Zapraszamy do udziału w badaniu,
Zespół ds. wdrożenia wielowymiarowej strategii rozwoju marki i komunikacji UMCS