Diagnoza komunikacji wewnętrznej UMCS – ankieta dla pracowników

Szanowni Państwo,

w związku z kontynuacją prac nad wielowymiarową strategią rozwoju marki i komunikacji UMCS rozpoczynamy badania dotyczące komunikacji wewnętrznej. Diagnoza dotyczy jej silnych i słabych stron na obecnym etapie rozwoju uczelni.

Komunikacja wewnętrzna Uniwersytetu to wszystkie ważne informacje oraz inne treści związane z życiem Uczelni. To wszystkie strony www, z których Państwo korzystają, e-maile, systemy wspierające pracę, newslettery, wydawnictwa, czy też uczelniane media społecznościowe - zarówno te ogólnouniwersyteckie, jak i wydziałowe. To także bezpośrednie rozmowy, telefony, spotkania.

Ankieta, realizowana przez Instytut Rozwoju Szkolnictwa Wyższego (IRSW) na zlecenie naszego Uniwersytetu, jest w pełni anonimowa. Zachowana zostanie poufność adresu e-mail i wszystkich danych indywidualnych. Platforma ankietowa SurveyLab jest narzędziem dostępnym wyłącznie dla wąskiego zespołu IRSW jako doradcy zewnętrznego.

Prosimy o wypełnienie ankiety do 16 lutego. Po tym terminie ankieta nie będzie dostępna.

Link do ankiety

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań dotyczących realizacji badania prosimy o kontakt z Elżbietą Maksym z LubMAN UMCS (e-mail: elzbieta.maksym@mail.umcs.pl).

W sprawach merytorycznych i technicznych związanych z badaniem proszę kontaktować się z Mariuszem Lorencem z IRSW (e-mail: m.lorenc@irsw.pl).

Bardzo dziękujemy za poświęcony czas, rzetelne odpowiedzi i Państwa cenne spostrzeżenia.

Zapraszamy do udziału w badaniu,
Zespół ds. wdrożenia wielowymiarowej strategii rozwoju marki i komunikacji UMCS

    Aktualności

    Data dodania
    14 lutego 2025