Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Kto może złożyć wniosek w I turze aplikowania?
W I turze aplikowania wnioski mogą składać studenci i doktoranci, którzy od roku akademickiego 2025/2026 będą kształcić się na:
Do kiedy i jak złożysz wniosek?
Szczegółowy terminarz I tury aplikowania:
* jeśli do 15 lipca w USOSweb nie potwierdzisz przyznanego miejsca lub je odrzucisz to tracisz to miejsce w akademiku,
** jeśli do 22 lipca nie wpłacisz kaucji/opłaty rezerwacyjnej, to tracisz przyznane miejsce w akademiku. Będziesz mógł/mogła ponownie wnioskować o miejsce dopiero po zakończeniu kwaterowania (w październiku), jeśli będą jeszcze wolne miejsca w Domach Studenckich. Aby zachować przyznane miejsce potwierdź przyznanie w USOSweb oraz wpłać kaucję/opłatę rezerwacyjną.
Czy musisz dołączyć dodatkowe dokumenty w USOSweb?
Dodatkowe dokumenty dołącz w USOSweb, jeśli jesteś:
w powyższych przypadkach na ekranie 4 w systemie USOSweb dołącz dokument potwierdzający okoliczności szczególne (jeśli Cię dotyczą): orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub niepełnosprawności, odpis aktu urodzenia dziecka, odpis aktu małżeństwa, odpis aktu zgonu rodzica/rodziców.
Szczegółowe informacje na temat warunków mieszkalnych w domach studenckich UMCS znajdują się na stronie https://www.akademik.umcs.pl/.
UWAGA: Z wnioskowania wyłączony będzie Dom Studencki Ikar.
Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu z pracownikami Biura Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów, e-mail: akademik@mail.umcs.pl; tel. (81) 533-86-27.