Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Serdecznie zapraszamy kadrę administracyjną Uniwersytetu na III Forum Administracji UMCS. Wydarzenie, na które złoży się część panelowa oraz warsztaty, odbędzie się w dniach 19-20 marca br. w budynku Wydziału Historii i Archeologii
Tematyka tegorocznego Forum dotyczyć będzie m.in. cyberbezpieczeństwa, e-doręczeń, zamówień publicznych, wielowymiarowej stategii rozwoju marki i komunikacji UMCS czy projektu Dostępny UMCS 2.0.
Jest to wyjątkowa okazja do spotkania w jednym miejscu przedstawicielek i przedstawicieli między innymi administracji wydziałowych i administracji centralnej, podzielenia się własnymi doświadczeniami i wypracowania wspólnych rozwiązań ułatwiających pracę. Uczestnicy Forum, dzięki udziałowi w warsztatach mają szanse dalszego rozwoju zawodowego i osobistego, ale również na chwilę relaksu.
Wydarzenie otworzą – JM Rektor UMCS prof. dr hab. Radosław Dobrowolski oraz mgr Małgorzata Stręciwilk – Kanclerz UMCS.
Szczegółowy program III Forum Administracji znajduje się w załączeniu. Ze względu na limity miejsc w salach, na wszystkie wydarzenia, również na część panelową obowiązują zapisy, przy pomocy poniższych formularzy.
Prosimy o zapisanie się na maksymalnie dwa warsztaty.
Zapisy trwają do 9 marca 2025 r. lub do wyczerpania limitów miejsc.
DZIEŃ I - 19 marca 2025 r.
III Forum Administracji - część panelowa
12:30-15:00 - Sztuka efektywnej komunikacji
12:30-14:45 - Ocena pracownicza jako narzędzie rozwoju
Dzień II - 20 marca 2025 r.
09:00-12:00 - Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
12:15-14:45 - Sztuka efektywnej komunikacji
Strefa relaksu
13:30-15:00 - Arteterapia i tworzenie niepowtarzalnej akwarelowej zakładki do książki
13:30-15:00 - Warsztaty rękodzielnicze – ceramika
Po ukończeniu danego warsztatu, wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat udziału w formie elektronicznej.
Szczegółowych informacji udziela Biuro ds. Analiz Jakości Kształcenia CKiOS lub Dyrektor Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów