Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W dniach 24.04.-07.05.2024 Jury II edycji Konkursu „3D EduArt” dokonało oceny zgłoszonych prac konkursowych wyłaniając zwycięzców w poszczególnych kategoriach.
Na Konkurs wpłynęło łącznie 123 zgłoszenia, w tym w kategorii:
a) najciekawszy pomysł zrealizowany techniką druku 3D zarejestrowano – 32 zgłoszenia,
b) najlepszy projekt do druku 3D – 39 zgłoszeń,
c) najlepszy wydruk 3D – 26 zgłoszeń,
d) projekt i wydruk 3D o najwyższej funkcjonalności dydaktycznej – 26 zgłoszeń.
Lista nagrodzonych:
W kategorii
a) najciekawszy pomysł zrealizowany techniką druku 3D
ocenie podlegała praca koncepcyjna Autora/ów, innowacyjność i oryginalność pomysłu, kreatywność, estetyka wykonania.
W grupie I – uczniowie klas 1-3:
I miejsce – Antonina Łuciuk za pracę zatytułowaną Pies Puszek.
W grupie II – uczniowie klas 4-8:
I miejsce – Aleksander Parafiniuk za pracę zatytułowaną Zamek w Lublinie - litofan.
II miejsce – Anna Kidziun za pracę zatytułowaną Bukiet.
III miejsce – Wojciech Ciecholewski za pracę zatytułowaną Model komórki roślinnej.
W grupie III – uczniowie SPP:
I miejsce – Lev Kravets za pracę zatytułowaną Podstawka na słuchawki
II miejsce – Mateusz Meissner za pracę zatytułowaną Dworzec kolejowy PKP Kępno w skali 1:87
III miejsce – Radosław Sobiesiak za pracę zatytułowaną Telephone box
Wyróżnienie – zespołowi Piotr Nowosielski, Konrad Szychulski, Szymon Marczuk, Martyna Wawryniuk i Szymon Sokołowski za pracę zatytułowaną Modułowa EKO SZKLARNIA
W grupie IV – dorośli
I miejsce – Adam Kościelny za pracę zatytułowaną Lampka LED.
b) najlepszy projekt do druku 3D
oceniany był projekt zgłoszony w formacie *.stl lub równoważnym, w szczególności praca koncepcyjna oryginalność zastosowanych przy projektowaniu rozwiązań, kreatywność oraz oryginalność ujęcia tematu.
W grupie I – uczniowie klas 1-3:
I miejsce – Karol Galas za pracę zatytułowaną Figury szachowe
II miejsce – Maciej Konicki za pracę zatytułowaną Żywe drzewo minecraftowe
III miejsce – Kacper Szczepanik za pracę zatytułowaną Steve - postać z gry Minecraft
W grupie II – uczniowie klas 4-8:
I miejsce – Filip Twardowski za pracę zatytułowaną Parlament w Budapeszcie
II miejsce – Antonina Opoka za pracę zatytułowaną Żółwik
II miejsce – Antoni Galas za pracę zatytułowaną Lampka litofanowa - moja mała ojczyzna
III miejsce – Oskar Skrobot za pracę zatytułowaną Rico - postać z gry Brawl Stars
W grupie III – uczniowie SPP:
I miejsce – Jakub Załuski za pracę zatytułowaną Cephalo-humanoid
II miejsce – Magdalena Kseniak za pracę zatytułowaną Skóra smoka
III miejsce – Julian Jasiński za pracę zatytułowaną Miniatura Świątyni Sybilli w Puławach
Wyróżnienie – Tymoteusz Sielczak za pracę zatytułowaną Licznik życia do gier planszowych
W grupie IV – dorośli:
I miejsce – Mateusz Torski za pracę zatytułowaną Toras Workshop TW-OV – RadioRex & TW-SF – Stereozaur
II miejsce – Michał Stanowski za pracę zatytułowaną Light cannon 18th century
c) najlepszy wydruk 3D
ocenie podlegał gotowy wydruk, w tym jakość wydruku, stopień skomplikowania wydruku (zastosowany materiał, złożoność), estetyka.
W grupie II – uczniowie klas 4-8:
I miejsce – Rafał Kościelny za pracę zatytułowaną Najstarsza gra świata -Mankala.
II miejsce – Gabriel Mazur za pracę zatytułowaną AUTO-DRON-GABS
III miejsce –zespołowi Julia Jeznach i Anna Janczak za pracę zatytułowaną Zestaw Młodego Inżyniera
W grupie III – uczniowie SPP:
I miejsce – Tymoteusz Sielczak za pracę zatytułowaną Wschodzący Wilkołak.
II miejsce – Paweł Siwek za pracę zatytułowaną Pogromca oceanów.
III miejsce – Radosław Sobiesiak za pracę zatytułowaną Baby Groot.
W grupie IV – dorośli:
I miejsce – Katarzyna Stępniewska za pracę zatytułowaną Smok
d) projekt i wydruk 3D o najwyższej funkcjonalności dydaktycznej
ocenie podlegała użyteczność projektu do celów edukacyjnych, kreatywność oraz oryginalność ujęcia tematu. Poza przesłanym wydrukiem lub projektem wymagane było również wskazanie w opisie powiązania z podstawą programową.
W grupie I – uczniowie klas 1-3:
Wyróżnienie – zespołowi: Sandra Giska, Nela Grzegorczyk, Blanka Wysoczan, Klara Żmuda i Oktawia Szwedo za pracę zatytułowaną Dzień Postaci z Bajek
W grupie II – uczniowie klas 4-8:
I miejsce – Antoni Balawender za pracę zatytułowaną Star z HDS.
II miejsce – Gabriel Mazur za pracę zatytułowaną Ul - nowoczesna rodzina.
III miejsce – Kacper Czuchryta za pracę zatytułowaną Hobbit i jego magiczny świat.
Wyróżnienie – Alicja Parafiniuk za pracę zatytułowaną Komórka roślinna.
W grupie III – uczniowie SPP:
I miejsce – Maksymilian Golec za pracę zatytułowaną Powstawanie barwy białej.
II miejsce – zespołowi Przemysław Paduch i Wiktoria Kaźmierczak za pracę zatytułowaną Kościół w średniowieczu.
III miejsce – zespołowi Bartłomiej Siemczuk i Kamil Guz za pracę zatytułowaną Arduino dla młodych.
W grupie IV – dorośli:
I miejsce – Burcu Arıcı za pracę zatytułowaną I'm Learning Algoritms with 3D models.
II miejsce – Edyta Borowicz - Czuchryta za pracę zatytułowaną Edukacyjna Gra Zręcznościowa - Dopasuj kształty.
Laureatom serdecznie gratulujemy!
Zapraszamy zwycięzców na Festiwal 3D EduArt, na którym zostaną zaprezentowane prace konkursowe oraz wręczone nagrody rzeczowe i dyplomy.
Festiwal odbędzie się w dniu 22.05.2023 w Centrum ECOTECH-COMPLEX o godz. 11:00.