Stypendium ministra dla studentów w roku akademickim 2024/2025

Zachęcamy do ubiegania się o stypendia Ministra Edukacji i Nauki za znaczące osiągnięcia na rok
akademicki 2024/2025. Studenci zainteresowani ubieganiem się o stypendium ministra na rok akademicki 2024/2025 proszeni są o zgłaszanie się do dnia 10 października 2024 r. drogą elektroniczną
na adres e-mail: justyna.nowaczynska@mail.umcs.pl podając swoje aktualne dane: imię i nazwisko,
rok i kierunek studiów, numer albumu, adres do korespondencji w Polsce oraz numer telefonu.

Poglądowe informacje dotyczące stypendium Ministra Edukacji i Nauki za znaczące osiągniecia dla studentów dostępne są na stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego https://www.gov.pl/web/nauka/informacja-na-temat-stypendiow-ministra-nauki-za-znaczace-osiagniecia-dla-studentow-na-rok-akademicki-20242025-konkurs-sst05 - zapraszamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi na stronie przed zawnioskowaniem
o stypendium.

Procedura składania wniosku o stypendium Ministra Edukacji i Nauki za znaczące osiągnięcia na rok akademicki 2024/2025 wygląda następująco:

- najpóźniej do dnia 10 października 2024 r. student dokonuje zgłoszenia na adres e-mail zgodnie z powyższymi wytycznymi,

- koordynator zakłada studentowi konto „redaktora wniosków” w systemie ZSUN/OSF,

- koordynator tworzy wnioski dla poszczególnych studentów, którzy drogą mailową wystąpili o złożenie wniosku,

- przy wypełnianiu wniosku uczestniczy student, któremu koordynator zakłada konto „redaktora pomocniczego”,

- student, po otrzymaniu od koordynatora loginu i hasła, edytuje cały wniosek, w tym swoje dane osobowe, opis osiągnięć czy załączniki, następnie po wypełnieniu danych we wniosku student informuje koordynatora
o zakończeniu edycji wniosku,

- koordynator sprawdza kompletność wniosku i zgodność danych dotyczących studiów (rok, kierunek, etc.) oraz osiągnięć ze stanem faktycznym, w przypadku konieczności koordynator uzupełnienia dane lub występuje o to do studenta,

- po zakończonym etapie składania wniosków przez studentów, koordynator przekazuje wnioski JM Rektorowi do decyzji, które wnioski zostaną przekazane do Ministerstwa.

W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Spraw Studenckich, Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów, tj. Panią Justyną Nowaczyńską (tel. 81-533-86-27) lub e-mail: justyna.nowaczynska@mail.umcs.pl.

    Aktualności

    Data dodania
    25 września 2024