The Covid-19 Pandemic as a Challenge for Media and Communication Studies

31.01.22 miała swoją premierę książka pod reakcją Katarzyny Kopeckiej-Piech i Bartłomieja Łódzkiego pt.: The Covid-19 Pandemic as a Challenge for Media and Communication Studies, która ukazała się nakładem wydawnictwa Routledge. 
 
Składająca się z 17 rozdziałów kolekcja jest owocem pracy 28 badaczy z 9 krajów, którzy z jednej strony prezentują  wyniki swoich badań z okresu pierwszych dwóch fal pandemii COVID-19, a z drugiej dzielą się przemyśleniami i wskazówkami na temat metodologicznych wyzwań, przed jakimi u progu pandemii stanęli badacze mediów i komunikacji. 

Zachęcamy do lektury książki a także do udziału w spotkaniu z redaktorami, autorami oraz dyskutantem, którym będzie prof. Ilya Kiriya, HSE University.
 
Spotkanie odbędzie się 17.02.22 w godz. 16.00-17.00 na platformie Google Meets: https://meet.google.com/ydk-saxx-ugz
 
 
A book edited by Katarzyna Kopecka-Piech and Bartłomiej Łódzki entitled: The Covid-19 Pandemic as a Challenge for Media and Communication Studies, published by Routledge, launched on 31.01.22. 
 
The collection, consisting of 17 chapters, is a result of the work of 28 researchers from 9 countries who, on the one hand, present the results of their research conducting during the first two waves of the Covid-19 pandemic and, on the other hand, share their reflections and guidelines on the methodological challenges faced by media and communication scholars on the threshold of the pandemic.


We encourage you to read the book and also to attend a meeting with the editors, authors and discussant: Ilya Kiriya, HSE University. The meeting will be held 17.02.22 at 16.00-17.00 CET on Google Meets platform: https://meet.google.com/ydk-saxx-ugz

    Aktualności

    Data dodania
    31 stycznia 2022