Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Konsultacje w sesji zaliczeniowo-egzaminacyjnej- semestr zimowy 2022/2023
06.02.2023 g. 11.30-13.30
13.02.2023 g.11.00-13.00
20.02.2023 g. 10.00-12.00
u. Głęboka 45 p.2.17
20-612 Lublin
Pracownik badawczo-dydaktyczny w Katedrze Dydaktyki. Sekretarz czasopisma Prima Educatione, członej Zespołu Edukacji Elementarnej działającego przy Sekcji Edukacji Elementarnej Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN
W ramach Punktu Wsparcia i Psychoedukacji SENSUM prowadzę wsparcie psychologiczne.
Research and didactic employee at the Department of Didactics, Secretary of the Prima Educatione journal, a member of the Elementary Education Team operating at the Elementary Education Section of the Pedagogical Sciences Committee of the Polish Academy of Sciences
Praktyka Psychoterapeutyczna psychologicznielublin.pl
Kierunki realizowanych badań:
edukacja wczesnoszkolna i jej aktorzy, uczeń, nauczyciel (i ich kształcenia), rodzice i środowisko lokalne;
Research directions:
early school education and its actors, pupil, teacher (and their education), parents and the local environment;
Ostatnie publikacje/Recent publications
Sosnowska-Bielicz E. (2019) Nauczyciel(ka) edukacji wczesnoszkolnej –czy zawód nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej ma płeć? „Edukacja –Technika –Informatyka” nr specj. 1/2019 s.93-98 DOI: 10.15584/eti.2019.5.12
Sosnowska-Bielicz E. (2021) "Motywy wyboru zawodu nauczycielek edukacji wczesnoszkolnej". Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze ,599 (4), s.68-80. DOI: 10.5604/01.3001.0014.8506