Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
w sem. letnim roku akadem. 2022/2023:
1. wtorek, godz.: 14:20 - 15:20
- dyżur stacjonarny w pokoju nr 302;
2. środa. godz.: 14:00 - 15:00
- dyżur zdalny za pośrednictwem platformy Teams, hasło: ktsw6o5;
- konieczny wcześniejszy kontakt email.
UWAGA,
Konsultacje stacjonarne odbędą się w tym tygodniu w dniu 6 września (środa) w godz. 9:30 - 10:30.
Konsultacje online odbędą się zaś w dniu 8 września (piątek) w godz. 11:00 - 12:00 (konieczny wcześniejszy kontakt email).
Informacje dotyczące ćwiczeń prowadzonych przeze mnie w sem. letnim roku akadem. 2022/2023:
STUDIA STACJONARNE:
1. Postępowanie cywlne, prawo IV rok: wtorek, 14:25 - 14:15, sala 103.
- oceny znajdują się w systemie USOS;
2. Postępowanie cywilne z udziałem przedsiębiorców, III rok, prawno - biznesowy, wtorek, 11:10 - 12:40, sala 2.
- oceny znajdują się w systemie USOS;
3. Międzynarodowe prawo handlowe, I rok, II stopień prawno - menadżerski, czwartek, 15:55 - 17:25, sala 405;
- oceny znajdują się w systemie USOS;
4. Międzynarodowe prawo handlowe, II rok, II stopień prawno - administracyjny, czwartek, 15:55 - 17:25, sala 405.
- oceny znajdują się w systemie USOS;
STUDIA NIESTACJONARNE:
1. postępowanie cywilne z udziałem przedsiębiorców, III rok, I stopień prawno - biznesowy.
- oceny znajdują się w systemie USOS;
PRAKTYKA ZAWODOWA, prawno - administracyjny, II stopień, II rok:
- Bardzo proszę o zapoznanie się z Etapami odbycia praktyki przed wystosowaniem zapytania o przebieg praktyki, gdyż w większości przypadków odpowiedzi na Państwa pytania znajdują się poniżej:
- > ETAPY ODBYCIA STANDARDOWEJ PRAKTYKI
A) zalogować się do Internetowego Systemu Wsparcia praktyk i wprowadzić:
- dane dotyczące podstawy odbycia praktyki (ze standardową deklaracją/umową Uczelni, z umową ramową Uczelni, z indywidualną umową Praktykodawcy);
- terminy rozpoczęcia i zakończenia praktyki oraz czas trwania praktyki (60 godzin);
- NIP praktykodawcy;
- nazwę praktykodawcy;
- adres praktykodawcy (należy wypełnić pola: Kraj, Powiat, Województwo, Miejscowość, Kod pocztowy, Poczta, Ulica, Nr domu, Nr lokalu);
- dane dotyczące miejsca odbywania praktyki;
Nie należy:
- wprowadzać danych opiekuna ze strony praktykodawcy;
- zaznaczać oświadczenia o kontakcie z małoletnimi w czasie odbywania praktyki;
B) Po zatwierdzeniu praktyki przez opiekuna, odebrać z dziekanatu umowę lub deklarację i dostarczyć ją do podpisu praktykodawcy
C) Zaliczenie praktyki następuje poprzez:
- Zamieszczenie w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk skany dokumentów potwierdzających odbycie praktyki (zaświadczenie o odbyciu praktyki oraz umowa/deklaracja/skierowanie, na których podstawie praktyka była odbywana);
Dokumenty:
Dokumenty, o których mowa powyżej należy zeskanować do pliku pdf, zachowując następującą kolejność:
1) zaświadczenie o odbyciu praktyki,
2) umowa/deklaracja/skierowanie
+ Dostarczyć opiekunowi praktyk oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie.
Plik powinien być opisany imieniem, nazwiskiem i numerem albumu studenta, według wzoru: Jan Kowalski (123456) - dokumentacja praktyki .
Plik należy zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk, korzystając z opcji: załącz pliki do systemu.
- > ZALICZENIA JAKO PRAKTYKI PRACY ZAWODOWEJ LUB INNEJ DZIAŁALNOŚCI (W TYM INNEJ PRAKTYKI):
W celu zaliczenia jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności należy:
1) Zalogować się do Insternetowego Systemu Wsparcia Praktyk i wprowadzić dane dotyczące podstawy odbycia praktyki (należy wybrać opcję: praktyka zaliczona na innej podstawie).
2) Pobrać i wypełnić wniosek o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności (dostępny w zakładce: Do pobrania).
3) Zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk skan wniosku o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności i dokumentów potwierdzających miejsce i czas zatrudnienia lub wykonywania działalności oraz zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku.
Dokumenty:
Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zeskanować do jednego pliku pdf, zachowując następującą kolejność:
1) wniosek o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności,
2) dokumenty potwierdzające zatrudnienie lub wykonywanie innej działalności.
Plik powinien być opisany imieniem, nazwiskiem i numerem albumu studenta, według wzoru: Jan Kowalski (123456) - dokumentacja praktyki .
Plik należy zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk korzystając z opcji: dodaj załącznik.
4) Dostarczyć opiekunowi praktyk oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie.
- > ZALICZENIE PRAKTYKI NA INNEJ PODSTAWIE:
- proszę o indywidualny kontakt poprzez Teams albo dorgą mailową;
+ DOSTARCZENIE WW. DOKUMENTÓW:
ze względu na panującą pandemię oryginały dokumentów należy przekazać opiekunowi drogą pocztową (na adres: Katedra Postępowania Cywilnego, Wydział Prawa i Administracji UMCS, Pl. M.Curie Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin) lub zostawić na portierni w budynku Wydziału
dopiero po dopełnieniu tych formalności praktyka zostanie zaliczona i oceniona
OBJAŚNIENIE UDOSTĘPNIANYCH ZAŁĄCZNIKÓW:
POC - Postępowanie cywilne;
POCzP - Postępowanie cywilne z udziałem przediębiorców;
MPH - Międzynarodowe prawo handlowe (oba kierunki).