Jednostki i pracownicy - książka adresowa

mgr Karolina Badurowicz

Adres e-mail
Wyświetl
Konsultacje

w sem. zimowym roku akadem. 2023/2024:


1. wtorek, godz.: 11:15 - 12:15


- dyżur stacjonarny w pokoju nr 302;


- dyżur zdalny za pośrednictwem platformy Teams, hasło: ktsw6o5 - konieczny wcześniejszy kontakt email;


2. czwartek, godz.: 10:00 - 11:00.


- dyżur stacjonarny w pokoju 302;


- dyżur zdalny za pośrednictwem platformy Teams, hasło: ktsw6o5 -  konieczny wcześniejszy kontakt email.


 

Ogłoszenia

Uwaga, 

konsultacje w dniu dzisiejszym (28.03) - odbywają się w godzinach 14:00 - 15:00.

 

Informacje dotyczące ćwiczeń prowadzonych przeze mnie w sem. letnim roku akadem. 2023/2024:

 

 STUDIA STACJONARNE:

1. Postępowanie cywlne, prawo, IV rok, grupa I: wtorek, godz. 12:45 - 14:15, sala 4, dom studencki KRONOS

- terminarz spotkań:

  • 27.02 - zajęcia organizacyjne;
  • 5.03;
  • 12.03;
  • 19.03;
  • 26.03;
  • 9.04;
  • 16.04;
  • 23.04;
  • 30.04;
  • 7.05;
  • 14.05;
  • 21.05;
  • 28.05;
  • 4.06;
  • 11.06.

2. Postępowanie cywilne z udziałem przedsiębiorców, prawno - biznesowy, III rok, grupa I: wtorek, godz. 15:55 - 17:25, sala 106

- terminarz spotkań:

  • 27.02 - zajęcia organizacyjne;
  • 5.03;
  • 12.03;
  • 19.03;
  • 26.03;
  • 9.04;
  • 16.04;
  • 23.04;
  • 30.04;
  • 7.05;
  • 14.05;
  • 21.05;
  • 28.05;
  • 4.06;
  • 11.06.

 

3. Międzynarodowe prawo handlowe, prawno - menadżerski, 1 rok, II stopnia: wtorek, godz. 9:35 - 11:10.

terminarz spotkań:

  • 5.03 - zajęcia organizacyjne;
  • 19.03 oraz dalsze terminy spotkań do ustalenia.

 

STUDIA NIESTACJONARNE:

1. Postępowanie cywilne z udziałem przedsiębiorców, prawno - biznesowy, III rok

- terminarz spotkań:

  • 03.03.2024 r., godz.: 14:05 - 15:55;
  • 17.03.2024 r., godz.: 15:55 - 19:25;
  • 07.04.2024 r., godz. 11:40 - 15:45;
  • 21.04.2024 r., godz.: 8:00 - 11:30;
  • 11.05.2024 r., godz.: 15:55 - 19:25.

 

PRAKTYKA ZAWODOWA

- Bardzo proszę o zapoznanie się z Etapami odbycia praktyki przed wystosowaniem zapytania o przebieg praktyki, gdyż w większości przypadków odpowiedzi na Państwa pytania znajdują się poniżej:

- > ETAPY ODBYCIA STANDARDOWEJ PRAKTYKI

A) zalogować się do Internetowego Systemu Wsparcia praktyk i wprowadzić:

OBOWIĄZKOWE JEST WPROWADZENIE DANYCH MIN. NA 7 DNI PRZED ROZPOCZĘCIEM PRAKTYKI

- dane dotyczące podstawy odbycia praktyki (ze standardową deklaracją/umową Uczelni, z umową ramową Uczelni, z indywidualną umową Praktykodawcy);
- terminy rozpoczęcia i zakończenia praktyki oraz czas trwania praktyki (120 godzin);
- NIP praktykodawcy;
- nazwę praktykodawcy;
- adres praktykodawcy (należy wypełnić pola: Kraj, Powiat, Województwo, Miejscowość, Kod pocztowy, Poczta, Ulica, Nr domu, Nr lokalu);
- dane dotyczące miejsca odbywania praktyki;

Nie należy: (skutkuje to automatycznym odrzuceniem praktyki)
- wprowadzać danych opiekuna ze strony praktykodawcy;
- zaznaczać oświadczenia o kontakcie z małoletnimi w czasie odbywania praktyki;

B) Po zatwierdzeniu praktyki przez opiekuna, odebrać z dziekanatu umowę lub deklarację i dostarczyć ją do podpisu praktykodawcy

C) Zaliczenie praktyki następuje poprzez:

Zamieszczenie w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk skany dokumentów potwierdzających odbycie praktyki (zaświadczenie o odbyciu praktyki oraz umowa/deklaracja/skierowanie, na których podstawie praktyka była odbywana);

Dokumenty:

Dokumenty, o których mowa powyżej należy zeskanować do pliku pdf, zachowując następującą kolejność:
1) zaświadczenie o odbyciu praktyki,
2) umowa/deklaracja/skierowanie

+ Dostarczyć opiekunowi praktyk oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie.

 

Plik powinien być opisany imieniem, nazwiskiem i numerem albumu studenta, według wzoru: Jan Kowalski (123456) - dokumentacja praktyki  .
Plik należy zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk, korzystając z opcji: załącz pliki do systemu.

 

 

- > ZALICZENIA JAKO PRAKTYKI PRACY ZAWODOWEJ LUB INNEJ DZIAŁALNOŚCI (W TYM INNEJ PRAKTYKI):

W celu zaliczenia jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności należy:
1) Zalogować się do Insternetowego Systemu Wsparcia Praktyk i wprowadzić dane dotyczące podstawy odbycia praktyki (należy wybrać opcję: praktyka zaliczona na innej podstawie).
2) Pobrać i wypełnić wniosek o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności (dostępny w zakładce: Do pobrania).

Analogicznie proszę o ząłączenie "Ząswiadczenia o odbytej praktyce".

3) Zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk skan wniosku o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności i dokumentów potwierdzających miejsce i czas zatrudnienia lub wykonywania działalności oraz zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku.

Dokumenty:
Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zeskanować do jednego pliku pdf, zachowując następującą kolejność:
1) wniosek o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności,
2) dokumenty potwierdzające zatrudnienie lub wykonywanie innej działalności.
Plik powinien być opisany imieniem, nazwiskiem i numerem albumu studenta, według wzoru: Jan Kowalski (123456) - dokumentacja praktyki  .
Plik należy zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk korzystając z opcji: dodaj załącznik.

4) Dostarczyć opiekunowi praktyk oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie.

+ DOSTARCZENIE WW. DOKUMENTÓW:

z oryginały dokumentów należy przekazać opiekunowi podczas konsultacji, drogą pocztową (na adres: Katedra Postępowania Cywilnego, Wydział Prawa i Administracji UMCS, Pl. M.Curie Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin) lub zostawić na portierni w budynku Wydziału

dopiero po dopełnieniu tych formalności praktyka zostanie zaliczona i oceniona